![]() |
Oordoppen
Ik wil graag nieuwe oordoppen kopen, maar ik weet niet welke, aangezien je meestal niet kan voorluisteren in winkels. Ik heb momenteel een Beats by dr. Dre Studio hoofdtelefoon, het geluid vind ik prima, maar ik wil aan oordoppen niet zoveel geld uitgeven. Heeft iemand misschien tips voor oordopjes met ongeveer hetzelfde geluid als mijn hoofdtelefoon?
Ik probeer er trouwens niet voor te zorgen dat hier een discussie ontstaat over Beats by dr. Dre, dus a.u.b. gewoon op mijn vraag ingaan of helemaal niet antwoorden. |
Sennheiser c400ii of c300ii
Goedkoper EN beter Gebruik zelf momenteel de i300. Ben er zeer tevreden mee. Heb de bovenste twee oordoppen ook en ik moet zeggen ze zijn alle 3 beter dan een beats by dre oordopje. |
Sennheiser voor 30 euro heb je goede in ear dopjes en ze zijn nog goed ook!
|
Ik vind de Sennheiser CX300-II wel een fijne prijs/kwaliteit-verhouding hebben.
En je laatste zin waardeer ik zeer (y) |
Ik heb zelf sinds kort de Sennheiser MX470 en voor de prijs zijn het prima oordoppen. Geen in-ear plugs (y)
|
Een tijdje geleden Sennheiser CX 55 oordoppen voor 10 Euro gekocht vanuit een postorder in China, bevallen mij prima.
|
In-ears oordpjes zijn echt veel handiger in het dagelijks leven, scheelt veel ruimte en stressen hoor!
Je zou de Beats by Dr Dre Urbeats - In- Ear oordopjes kunnen proberen, ze zijn wel een beetje prijzig vind ik zelf. Of je zou een goedkopere koptelefoon voor erbij kunnen aanschaffen? De Sony MDR-XB400 koptelefoon is zeker geen frats maar kan niet perse tippen aan jou Dre studio. Ik zou de Beats by dre in ears een kansje geven. Ze zullen je niet gauw teleurstellen als de studio je ook beviel. |
Citaat:
|
Ik vind (omgevings)lawaai, zowel out- als inbound een heel goede reden voor in-ears ten opzichte van 'de rest'.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |