Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   utorrent sims 3 downloaden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1880110)

lanastar 22-06-2013 10:42

utorrent sims 3 downloaden

heey,
ik ben lana en ben 13,5 jaar.

ik wist niet zeker of dit nou bij games of software moest maar heb toen toch voor software gekozen omdat utorrent een software is.

ik heb een programma, utorrent, en daarmee wil ik sims 3 plus uitbreidingspakketten enzo mee downloaden. dat heb ik dus gedaan, maar hoe kan ik er nou mee spelen?
heeft iemand hier verstand van? ik kan al wel muziek en films enzo mee downloaden.

dus als er iemand is die mij dat kan uitleggen, zodat ik het snap, zou ik dat heel fijn vinden.

xxx
lana

Reverend 22-06-2013 11:15

Dat mag ik niet uitleggen maar met een beetje google-werk kan je makkelijk een uitleg vinden.

lanastar 22-06-2013 13:04

wrm mag je het niet uitleggen?

Quintiano 22-06-2013 13:11

Citaat:

lanastar schreef: (Bericht 33186106)
wrm mag je het niet uitleggen?

Omdat het illegaal is.

lanastar 22-06-2013 13:24

oke, maar mag je dan wel zeggen op wat voor een cd/dvd ik een computerspel moet branden want ik heb het nu gedownload met utorrent en dan pak ik het uit met winrar en dan moet ik m branden staat er?

freyk 22-06-2013 13:34

Persoonlijk vind ik wel dat het vervolggedeelte uitgelegd mag worden, omdat zij al de eerste "illegale" gedeelte (de boel downloaden) al heeft gedaan. Maar ik vind wel dat we de boel niet moeten gaan verheerlijken.
Dus houd ik het algemeen en een beetje wazig.

Als ze zeggen dat je de boel moet branden, dan heb je zeker een cd/dvd kopie binnengehaald ( bijvoorbeeld bin .iso) en die kan je met verschillende programma's mee branden, bijvoorbeeld cdburnerxp. (of je hangt hem tijdelijk aan je besturingsysteem)
Daarna moet het spel installeren.

Dan is de vraag of je daarna nog speciale handelingen uit moet voeren.
En daar mogen je weer niet verder mee helpen.

lanastar 22-06-2013 14:06

ja dat snap ik maar op wat voor een soort cd moet ik heb branden? want je hebt schijfjes voor flms, muziek enzo maar wat is dan voor games?

Quintiano 22-06-2013 15:35

Ah, ik had niet goed gelezen. Je hebt wel gelijk, Freyk.

Quintiano 22-06-2013 15:35

Citaat:

lanastar schreef: (Bericht 33186150)
ja dat snap ik maar op wat voor een soort cd moet ik heb branden? want je hebt schijfjes voor flms, muziek enzo maar wat is dan voor games?

Data.

Reverend 22-06-2013 16:46

En ik wil niet negatief zijn, maar ga er maar vanuit dat het je niet alleen gaat lukken. De meeste kans heb je nog door een (wat oudere) jongen die verstand heeft van computers te vragen of hij het bij je wilt installeren.

freyk 22-06-2013 18:17

true.

lanastar 22-06-2013 19:38

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33186228)
En ik wil niet negatief zijn, maar ga er maar vanuit dat het je niet alleen gaat lukken. De meeste kans heb je nog door een (wat oudere) jongen die verstand heeft van computers te vragen of hij het bij je wilt installeren.

hoezo een jongen? een meisje kan ook hoor!!!
wrm denken jongens altijd dat meisjes dom zijn, dat ik blond ben betekend niet dat ik niets kan!

Mutant_oud 22-06-2013 19:50

Hoeft inderdaad niet per se een jongen te zijn, maar het feit dat je hier moet komen vragen hoe en wat en zelfs op wat voor een soort cd, geeft niet heel veel hoop op dat het gaat lukken eigenlijk ;)

Het probleem is dat we je niet uitgebreid kunnen vertellen hoe je het moet doen, want wat je wil doen, is illegaal en daar mogen wij niet aan meehelpen. Dus je zult moeten Googlen of zelf proberen of iemand moeten vinden die het wel kan.

Reverend 22-06-2013 20:10

Citaat:

lanastar schreef: (Bericht 33186324)
hoezo een jongen? een meisje kan ook hoor!!!

Niet als het images mounten en games cracken betreft. Dan doorgaans niet.
Citaat:

wrm denken jongens altijd dat meisjes dom zijn, dat ik blond ben betekend niet dat ik niets kan!
Ik denk niet dat meisjes dom zijn. Ik denk dat jij zwaar incompetent bent op het gebied van computers. (wat je kan afleiden aan het feit dat je al niet weet hoe je dit via google kan oplossen) Daarom is het handig om even hulp te vragen van iemand die je in het echt kent, en dan heb je bij jongens wel degelijk meer kans dat zij meer weten over games en het installeren daarvan.

lanastar 22-06-2013 20:55

niet veel weet van computers?
ik heb op dit moment al genoeg info om die game te laten werken!
ik immers toch ook zelf uitgezocht hoe ik films en muziek en zo'n programma moet gebruiken! het enige wat ik wilde weten was de soort cd is dat nou zoo dom?
is dat nou zo'n stomme vraag van een 13-jarige?

Mutant_oud 22-06-2013 21:21

Niemand zegt dat je dom bent. Wel dat je er misschien niet genoeg vanaf weet om het voor mekaar te krijgen. Maar werkt het? Super dan toch?

lanastar 22-06-2013 21:26

in theorie werkt het maar ik moet eerst ff een data cd hale. maar de winkels zijn nu dicht.

Dark Phoenix 22-06-2013 21:41

:')

Je hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent, iedereen in dit topic weet wél hoe ze jouw game aan de gang zouden moeten krijgen en alsnog is je eerste reactie beledigd doen wanneer mensen zeggen dat je hulp moet vragen?

De reden dat muziek en films zonder problemen werken is omdat je er niks voor hoeft te doen om het te laten werken, De reden dat je je game niet werkend krijgt is omdat je wél wat moet doen om het werkend te krijgen. Wat overigens vrij simpel is en waarvoor je niets hoeft te branden, maar wél enige kennis voor moet hebben.

Succes.

Mutant_oud 22-06-2013 21:41

Heb je geen gewone lege cd-roms liggen waar je iets op kunt branden?

freyk 22-06-2013 22:27

@mutant:
Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 33186494)
..waarvoor je niets hoeft te branden, maar wél enige kennis voor moet hebben.

-->
Citaat:

freyk schreef: (Bericht 33186122)
(of je hangt hem tijdelijk aan je besturingsysteem)

=
Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33186338)
... images mounten..

Mutant_oud 23-06-2013 06:38

Citaat:

freyk schreef: (Bericht 33186575)
@mutant:

-->

=

Ja, snap ik, al moet ik zeggen dat mijn eigen ervaring op dat gebied is van voor ik hier woon, dus ik betwijfel of ik het nog zo simpel voor mekaar zou krijgen. Maar ze wil branden en ik was vooral verbaasd dat ze geen lege cd heeft, maar waarschijnlijk is de tijd voorbij dat je die per spindel aanschafte :D Die van mij gaat intussen ook al tig jaren mee.

lanastar 23-06-2013 07:41

Citaat:

Mutant schreef: (Bericht 33186495)
Heb je geen gewone lege cd-roms liggen waar je iets op kunt branden?

genoeg maar die zijn allemaal ingepakt en liggen ergens achterin op een zolder omdat we een verbouwing hebben, over een paar maanden heb ik ze pas terug :(

huntingyade 23-06-2013 21:31

volgens mij is er niks illegaals aan om te zeggen dat je iso's en zo kan mounten met bijvoorbeeld daemon tools. dan hoef je geen cd te branden.

lanastar 23-06-2013 21:41

Jaah, mounten enzo, wat is dat ook alweer?
:$

TCO 23-06-2013 21:49

Probeer dit eens: http://lmgtfy.com/?q=mounten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39.