![]() |
De tering dreamcast games 13 pleuro
damn kwam gister een winkel binnen en daar zag ik dreamcast games voor 13 euro gewoon damn gelijk maar ready to rumble gehaalt en dave mirra bmx ( die is klote )
|
Ahaa..
|
Citaat:
|
Ach...je moet wat..ze raken die crap aan de straatstenen niet meer kwijt..
|
Naar mijn mening is de dreamcast de beste console tot nu toe , kijk maar is naar games zoals sonic 2 en shit
|
Citaat:
|
De Dreamcast trok me meer aan dan de PS2 en de XBox
|
Wat een geweldige mededeling.
|
De Dreamcast was ook een super console, kwa graphics is ie nu nog steeds goed.
Jammer dat SEGA altijd de sigaar is als het om console vernieuwingen gaat. Maar ja, hopen dat ze ooit weer flink veel geld krijgen en een neiwue kast bouwen die nog beter is. |
Citaat:
|
Ik heb gelukkig ook nog een Dreamcast staan en ik deel de mening dat dit toch wel de beste console is die ooit gemaakt is. (kijk maar naar het aanbod spellen)
|
Citaat:
|
laat SEGA maar lekker games maken, zijn ze heel goed in!
|
ik vind het vet nep van sega dat ze games maken voor nintendo...het was altijd een gevecht tussen de 2 ....FUCK
|
Citaat:
|
Hmmm je hebt wel een punt...sega rocks :)
|
GAMECUBE ownt
nintendo is van begin al in de console wereld.. sony moet tvs maken.. geen kut playstations microsoft moet zicvh bij windows bugs houde en niet ook nog eens de console wereld verneuke met hun schijt xbugs sega maakt spelletjes voor gamecube.. dus sonic op gamecube.. wat wil je nog meer.. sega en nintendo in 1 console :p en dan nog wa over de controllers die van de xbox zijn 10x te groot.. die van nintendo zijn altijd fijn en compact geweest en lagen goed in de hand.. de dreamcast en xbox hebben naar mijn mening klote controllers en die van ps2 zijn zo stijv.. |
Citaat:
nintendo moet kaartspellen maken!!! geen poepconsoles :rolleyes: |
Atari is da bomp
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08. |