![]() |
Moed der wanhoop
Hoi,
Ik wil nog 1 x een wanhoopspoging doen in de liefde. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan doen?! Ik geef heel veel om dit meisje dus ik zou het heel erg waarderen als jullie me helpen. Alvast bedankt! |
Kun je ons wat meer vertellen?
|
Ik ben al bijna anderhalf jaar verliefd op dit meisje. Ik heb haar gevraagd maar ze weet het nog steeds niet. Nou zitten we nog maar drie weken bij elkaar op school dus als het niks wordt spreken we elkaar ook waarschijnlijk niet meer. Daarom die wanhoopspoging!
Groetkes |
Veel met haar praten en gewoon vragen. Wat anders? Bloemetje sturen?
|
Ze wil je niet en wanhoop is heel erg onaantrekkelijk. Doe maar niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als dat zo is, kun je nog één keer haar uit vragen en dan een duidelijk antwoord eisen. Waarschijnlijk zegt ze dan nee en dan kun je het wat beter afsluiten voor jezelf. Wat een bitch trouwens, om jou anderhalf jaar zo aan het lijntje te houden in plaats van gewoon nee te zeggen als ze nee bedoelt. |
Wat een noob trouwens, om jezelf anderhalf jaar aan het lijntje te houden in plaats van gewoon andere bitches te regelen.
Natuurlijk ga je niet wanhopig doen. |
Ik heb gevraagd of ze samen een picknick wil doen en dat vond ze heel erg leuk. Dus nu nog ff hopen, ik ga er iets heel speciaals van maken!
|
Je weet dat ze geen interesse heeft hè?
|
Dat heeft ze nooit gezegd
|
En anders had ze wel nee gezegd op die picknick
|
ik zou kijken of de picknick wat word en zo ja regel de volgende date dan maar als die ook goed gaat wordt het mischien nog wat
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat ze de picknick als date ziet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wanhoop. Jeetje, je lijkt wel zo'n gast van dat treurige programma waarin allemaal lelleke mensen het nog nooit gedaan hebben...
|
Citaat:
Als je stil in een hoekje blijft zitten te huilen waarom anderen wel een relatie hebben maar jij zelf niet, dan ligt het aan jou en dat is inderdaad vrij treurig. Wanneer mensen vechten voor een persoon waar ze verliefd op zijn vind ik dat (tot in bepaalde mate, je moet soms ook toegeven dat een relatie/ een persoon het vechten ervoor niet meer waard is) juist stoer! |
Als een meisje al weken / maanden / 1,5 jaar(?) zegt "ik weet 't nog niet", dan houdt ze hem als backup tot ze iets beters heeft gevonden (zelfs àls ze eventueel verkering krijgen).
|
Citaat:
Jongedame in kwestie heeft overduidelijk geen interesse. Kan gebeuren, zet je er overheen en zoek een ander. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bereid je iig maar voor op een flinke teleurstelling, dan kan het alleen maar meevallen.
|
Robin, hoe oud ben je eigenlijk? Ik ging uit van eindexamen middelbare, maar nu ik lees dat je de cd mag samenstellen en een schuifelnummer er op mag zetten, denk ik eerder aan basisschool. En dan wil ik even zeggen dat ik dit opeens extreem schattig vind. :lief:
|
Citaat:
|
:D Schuifelnummers.
Voor mensen van jouw leeftijd zijn de regels anders, dus kun je negeren wat ik zei. Ik wens je veel succes. |
Citaat:
Iemand nog tips?? |
Ik zou haar op een directe manier in het echt of per telefoon zeggen dat jij haar leuk vindt, en haar vragen of zij met je uit wil. Als je dan nog een keer geen antwoord of 'ik weet het niet' als een antwoord krijgt, beschouw het dan als een afwijzing en probeer haar te vergeten. Maar dat is wat ik zou doen, het is natuurlijk 100% aan jou.
Veel sterkte en ik wens je het allerbeste! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |