![]() |
Help!!!
Ik heb al een tijd een goede band met een meisje we weten dat we allebij op elkaar zijn wat moet ik nu doen want verkering vragen is zo kleuter achtig
|
Hoe oud ben je?
Spreek af om samen iets leuks te doen, een 'date' dus. Op het juiste moment - zoiets voel je aan - kus je haar. Wel zeker zijn dat ze dat wilt natuurlijk, anders loopt het minder fijn af :D |
toch moet je het een keer gaan vragen denk ik
|
Dan vraag je of ze een relatie met je wil aangaan.
|
Ander meisje zoeken. Gaat het nooit worden ofc..
Je moet haar gewoon zoenen natuurlijk! Spreek af en ga naar een leuke rustige plek. Parkje, bankje in het bos ofzo. Zelf vraag ik het ook nooit, ik zoen het meisje gewoon (verschild natuurlijk als ik alleen ben met haar of in een club met een 'vreemde,' in een club is het meer voor de lol). |
Verkering vragen kinderachtig? Niks kinderachtigs aan! Spreek met haar af?
|
Pak īr gewoon.
|
Vraag haar om iets samen te doen, dus een date. Je hoeft niet letterlijk te vragen om verkering, maar misschien iets subtieler en romantischer.
|
Of vraafg of ze jouw vriendinnetje wilt zijn. Niet zomaar op dr bek pakken, als ze daar niet klaar voor is is t nogal een afknapper.
|
Fuck dat. Iemand pakken is lager op de afknappersorde dan uit het niets vragen of ze je vriendinnetje wil zijn. Dat is pas een afknapper.
|
je hoeft het niet persee verkering te vragen, je kan ook zeggen wil je een relatie proberen, dat ik minder kinderachtig...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |