![]() |
Wat vinden jullie ervan als bands niet live spelen?
Beste luitjes.
Ik kwam net toevallig dit artikel tegen http://www.smashpress.nl/black-veil-...s-warped-tour/ en ik vroeg me af wat jullie er van vinden dat sommige bands niet live spelen. Kunnen ze het niet? Durven ze het niet? Of zijn ze gewoon te lui? PS: Ik weet dat ik deze lui eerder heb lopen afzeiken, maar het is echt toeval dat ik een artikel over hen tegen kom. |
Als bands gaan playbacken voor een tv-opname waar 4 nummers in 3 uur er op moeten staan kan ik me dat voorstellen maar als je dat een hele tour lang doet heb je gewoon schijt aan je fans en/of je bent een stel waardeloze muzikanten en zangers.(n)
|
Het kunnen ook gewoon decoratiestukken zijn om het wat imposanter te laten lijken, terwijl ze wel degelijk live spelen.
|
Citaat:
|
Hmmm ik lees nu dat er inderdaad meer bands zijn die het als prop gebruiken. Toch lees ik ook dat de meeste mensen er wel van uit gaan dat deze "jongens" ook niets hebben aangesloten.
|
Die muur van Marshall-versterkers bij Slayer staan ook niet allemaal aangesloten hoor,
|
Vanzelfsprekend kunnen dat soort bands niet live spelen. Maakt me verder niet zoveel uit, ik luister er toch niet naar.
|
nou ja, lege cabs op het podium bestaat al jaren, dat is gewoon onderdeel van het decor. Elke 'grotere' rockband doet dat. Zo heb ik ook genoeg drumstellen met twee bassdrums gezien terwijl er maar 1 versterkt is en bespeeld wordt met een twinpedaal.
|
Citaat:
|
Of dat er achter zo'n muur nep-Marshalls gewoon nog een simpele combi staat waar al het geluid uitkomt (y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |