![]() |
douchen
Als ik klaar ben met sporten moeten we wel eens gaan douchen en dan kijk ik stiekem naar de piemels en konten van de andere ben ik nu gay terwijl ik denk ik alleen op meisjes val?
|
Alleen kijken maakt jou niet gelijk homo. Als jij op meiden valt, dan ben je gewoon hetero of eventueel bi. Wanneer je kijkt en dit je verder niet zoveel doet (je kijkt bijv. om te vergelijken met hoe je er zelf uit ziet o.i.d.) ben je waarschijnlijk gewoon hetero, als je er opgewonden van raakt is er grote kans dat je (ook) op jongens valt.
|
Als je een continue stroom topics maakt over hoe je graag seksuele handelingen met andere jongens wil verrichten ben je niet hetero. Je kan wel biseksueel zijn overigens als je ook op meisjes valt. Maar dan nog hoef je daar niet per se op internet een topic over te maken, want wat weten wij jou van jouw gevoelens? En dan nog: wat maakt het nou uit? We leven in een vrij land waar relaties met iemand van hetzelfde geslacht zelfs voor de wet als volwaardig wordt beschouwd. Je ziet vanzelf wel met wie je eindigt.
Verder: slotje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |