![]() |
hoe schaamhaar scheren?
Hoe kan je het beste je schaamhaar scheren ? Voor meiden. Aub geen nuttelosr reacties zoals met een scheermes. Xx
|
schaar?
|
Een aansteker en deodorant?
|
Ik denk dat er dan wel meer weg is dan een beetje haar.
|
Je zou het natuurlijk kunnen laten harsen :P?
|
Waarom reageren hier alleen jongens?
Je kan het gewoon scheren zoals je je benen ook scheert. |
Hoe denk je anders iets te scheren zonder scheermes?
|
Scheermes voor vrouwen!
|
Citaat:
|
Wat zijn de problemen die je verwacht? Verder wat Etmakas zegt.
|
Als het lang is, eerst kort knippen met een schaartje, anders blijft je mesje haken.
Gebruik een scherp veiligheidsmesje; met een bot mesje irriteer je onnodig de huid, en moet je zo vaak over dezelfde plek gaan dat je meer kans hebt om jezelf te snijden. Smeer het te scheren gebied goed in met scheerschuim, -gel of -olie. Trek je huid strak. Scheer met rustige korte bewegingen, zodat je jezelf niet snijdt, en met de haargroeirichting mee, zodat je geen ingegroeide haartjes krijgt. Spoel het scheerschuim weg onder de douche. Gebruik na het douchen een ongeparfurmeerde creme of lotion om te voorkomen dat je ingegroeide haartjes krijgt. En of je alles afscheert, of alleen een deel, of niets, moet je natuurlijk zelf weten! |
ik heb altijd het probleem dat het jeukt na dat ik het geschoren heb.. is dit normaal?? doe ik iets fout??
|
Citaat:
|
harsen kan je ook zelf als je dat prettiger vind, moet je bij de drogist ff kijken, maar ik zou gwn onder de douche je scheermesje pakken en tis dan zo weg, kscheer me snor onder de douche, en miss wel een beetje meer :$
|
je bent 12 en je hebt een snor? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb ik het dan alleen in het begin of ook over 10 jaar?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: