Denise_kaas |
25-06-2013 18:29 |
Ovulatie(pijn)
Hallo,
Zondagavond had ik opeens hevige pijn in mijn buik. Het was een stekende pijn die afwisselend erger en minder erg werd. Het duurde denk ik 30-60 minuten dat ik er last van had. Ik was erg bang dat het een blinde darm ontsteking was, maar dan was het niet overgegaan dacht ik. Ik heb er daarna helemaal geen last meer van gehad. Toen dacht ik hmmm misschien was het wel de eisprong die ik voelde? Weet iemand of dat mogelijk is en weet er misschien iemand hier hoe dat ongeveer voelt? Of dat dat per persoon verschilt (dus of het bij de een een zeurende pijn is en bij de ander erg stekend ofzo.)
Ik ben een maand geleden gestopt met de pil, en als mijn cyclus 28 dagen zou zijn geweest was ik dus weer afgelopen vrijdag of zaterdag ongesteld geworden. Dit is niet gebeurd en in de nacht van zondag op maandag had ik dus hevige buikpijn. Het gevoel was als kramp in je kuit. maar dan in mijn buik, aan de rechterkant ter hoogte van mijn navel, maar dan echt binnenin en niet aan de oppervlakte zegmaar. Ik heb op google gezocht maar ik kon nergens echt informatie vinden waar ik wat mee kan, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen hier.
|