![]() |
Welk progamma zou je graag terug willen op de kijkbuis?
Omdat De Wereld Draait Door een zomerstop heeft word nu oude afleveringen van De Lama’s uitgezonden. Dit is voor mij goed nieuws voor mij want ik was er helemaal fan van. Dus welke programma zou je graag terug willen op de kijkbuis?
|
Ik zou het helemaal geweldig vinden als de Wildboyz weer op de tv kwamen.
Ik vond die show zo awesome.:cool: |
Liefde op het eerste geziht met Mike Starink.
|
Geef nooit op en Zakken.
|
Ik probeer iets te bedenken, maar ik heb nooit veel tv gekeken in mijn kinderjaren. Als ik ziek was, heerlijk, lezen in bed. Ik heb van de eerste en de laatste keer dat ik Villa Achterwerk heb gekeken een trauma opgelopen en toen GTST begon speelden ze dat na op het speelplein en na veel zeuren mocht ik ook kijken. Vlak daarna verhuisden we naar België en was dat ook over.
Het enige dat nog echt in mijn hoofd zit is Karolientje en haar bootje. Vooral het liedje. |
Shopping queens, maar dat is niet oud. Anders de zakziener :cool:
|
Ook van latere leeftijd kan ik niet veel bedenken dat niet sowieso op DVD te krijgen zou zijn. Ik heb de allereerste realityshows wel gevolgd (Expeditie Robinson, Vlaamse Big Brother), maar dat is niet meer boeiend om terug te zien.
Oh wacht! Ik heb met nadenken toch eentje gevonden ^^ De Sleutels van Fort Boyard en dan niet die mietjesversie van afgelopen jaren, de echte, zoals vroeger <3 Met codewoorden, puzzels, opgesloten worden, sleutels opduiken, bijna verzuipen en raadsels van oude mannen. |
Uhh...vergeet je tandenborstel niet!
|
Ik had het heel lang met Fort Boyard, maar de reboot viel behoorlijk tegen. Lang niet zo episch als ik in mijn hoofd had zitten :(
Verder geef nooit op!, vergeet je tandenborstel niet, Pittige tijden, nieuwe Disneyseries in de stijl van DuckTales en Darkwing Duck (y) |
Geen programma. Misschien een paar series.
|
Geef nooit op en Telekids (met Carlo en Irene, niet die teringtroep die ze nu Telekids noemen). Ik wil ook graag dat Cartoon Network weer terug gaat naar het Engels. En normale programma's. En ik wil de Amanda Show terug :cool:
|
Omg, en de miniplaybackshow en/of soundmixshow natuurlijk. Henny Henny Henny *o*
|
Heartbreak High natuurlijk (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het leven is een wervelstorm, hier in Duckstad! En: Ik ben de dreiging die flappert door de nacht! <3 Nooit echt gezien, maar die zin zit verankerd in mijn hoofd :D Citaat:
|
Er komen wat dingen boven :D
En godverdetering wat heb ik hierom gejankt :D Iets wat ik wel nog zou willen kijken: |
Eigenlijk niks. Programma's zullen verschijnlijk lang niet zo gaaf zijn als vroeger. Het is niet alleen het concept, maar ook de tijd waarin het uitgezonden werd. Die dingen bepalen de sfeer van het programma. Een sfeer wat nu niet meer pas.
Series kun je gewoon terugvinden via internet. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou ik zo graag nog eens zien. |
Citaat:
Ik had wel het idee dat ze toen wel nog meer voor mensen deden zonder dat het uitlach-tv moest zijn. Maar zo goed ken ik de hele show dus niet, iemand werd verrast met de vervulling van een wens, dat is het concept dat ik in mijn hoofd heb :D |
Ik ging altijd zo snel mogelijk eten om dit te kunnen zien:
http://static.flatplanet.tv/movies/96485.jpg |
Citaat:
Ik zou gilmore girls graag terug zien:) |
Dat kun je zeker kopen op DVD. Star Trek zou ik ook wel terug willen zien, maar dat kun je ook prima aanschaffen. En in België komt het nog vaak genoeg langs (GG).
|
Are you Afraid of the Dark? mogen ook wel weer nieuwe afleveringen van komen. Wat een verschrikkelijk eng programma was dat :o
|
Citaat:
|
Ik wil dat er een nieuw seizoen Seinpost Den Haag komt!
|
De Droomshow :cool:
|
the storyteller !
|
Citaat:
http://natgeotv.com.au/tv/empire-wars/ zou ik het aller ALLER liefste terug willen zien. Er waren maar twee aflevering van deze serie en die waren echt fucking epische. |
Sam Sam
|
Make my day :lief:
|
Buiten de zone
|
jimmy neutron
|
Vrienden voor het leven
|
Het spel zonder grenzen.
|
Alfred J. Kwak
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De oude cartoons van Cartoon Network; Tom & Jerry, The Flinstones, The Addams Family, etc.
|
Ook Dat Nog mis ik wel af en toe. Nu heb je een vergelijkbaar programma bij de VARA maar dat is het toch niet helemaal.
|
Waku Waku :lief:
|
Baywatch! Whoop whoop, die mis ik ontzettend! Maar dan bedoel ik wel de eerste paar seizoenen, niet de seizoenen met die domme miss new boobs Pamela. Hercules en Xena waren ook geweldig. Daarnaast mis ik ook altijd de tekenserie x-men, spiderman, super biker mice from mars en natuurlijk telekids.
|
Citaat:
|
As Told By Ginger zou ik wel graag terugzien. (90% is ook online te vinden, maar nieuwe afleveringen zou wel echt geweldig zijn!)
En nog ouder: The Why Why Family. |
Citaat:
|
Oja, As told by ginger kon ik ook wel waarderen (Y)
|
As told by ginger was vroeger een van mijn favoriete programma's :cool:'
Net als de Moomins, de troetelbeertjes. Nu komen alle kinderseries weer naar boven. |
Ik zou het wel waarderen als er een nieuwere versie van flodder komt! of een soortgelijk programma.
|
Jambers, Sex voor de Buch
|
Een wekelijkse Jiskefet zou ik kunnen waarderen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |