![]() |
nieuwe modem
hoi ik heb laatst een nieuwe modem van kpn gekregen(die kon je gratis aanvragen)
en nu loopt mijn laptop spontaan vast kan dat door de nieuwe modem komen? daarvoor deed alles gewoon normaal. |
Modem of router? Modems worden toch allang niet meer gebruikt of heb ik t nu mis?
Verder denk ik dat het dan niet zo snel ligt aan het modem. Het modem verbindt je slechts met internet en hierdoor zou hooguit je laptop zonder internet kunnen komen, maar niet vastlopen denk ik. |
Citaat:
maar voor zover ik weet kan een modem of router niet zomaar je laptop vast laten lopen. loop hij ook vast als je geen verbinding hebt met het internet ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je denkt dat dat het geval is haal je de modem toch los en kijk je wat hij dan doet?
|
Een nieuwe router/modem kan je pc niet laten crashen... Het zorgt er alleen voor dat de data binnen gehaald en verzonden kan worden. Je kan je netwerkkaart updaten, maar dat zal het probleem wel niet zijn.
Waarschijnlijk een virus oid |
Citaat:
|
Kijk anders is even in apparaatbeheer. Staan daar ergens uitroeptekens of rode kruisjes? (als je modem is aangesloten)
Start -> zoek Apparaatbeheer of Start -> Rechtermuisknop Computer -> Beheren -> Apparaatbeheer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |