![]() |
onzeker over me geaardheid.
heey mensen,
Ik ben Denise, 18 jaar, en twijfel al heel lang over me geaardheid.. wat moet ik doen..?? :s:s:s |
Hoi en welkom, ik denk dat dit beter op L&R past, maar waarom denk je dat je iets zou moeten doen?
|
ik twijfel al jaren, dat ik er gewoon mee in de knoop zit, en al me vrienden vragen weet je zeker ofje het bent, maar vanwegen me verleden, ben ik helemaal onzeker, en weet niet wat ik moet doen.
|
Maakt het veel verschil voor jou persoonlijk? Maakt het jou uit of je bi of lesbisch (neem ik aan, want ik vermoed dat het je niet zoveel zou uitmaken als je 'gewoon' hetero was) bent en waarom?
|
Het zou voor mij niet uitmaken, maar ik zou gewoon willen weten hoe ik er achter kan komen, ik heb dan veel mee gemaakt in me verleden, en ik vertrouw niet 123 jongens, en ik ben eens verliefd geweest op een meid, maar ze weet het niet, en heb verder ook geen contact meer met haar wat ik best jammer vind, want had het haar graag willen vertellen, dat ik haar leuk vond/vind, maar is dat een teken?:confused:
|
En ik ben zoals mensen weten hetro
|
Welkom! Tja dat is iets wat je zelf zult moeten ontdekken. Als jij zegt hetero te zijn, maar ook verliefd te zijn geweest op een meisje, dan ben je dus bi.
Dat maakt verder helemaal niet uit, geniet er lekker van. Ik ga je inderdaad even verplaatsen naar Liefde + Relatie |
Stel je niet zo aan.
|
Twijfel bewaren voor relevante dingen.
Citaat:
|
Wat doen jullie weer gezellig
|
Ertur, als je er niet tegen kan moet je gewoon niet lid zijn, maar oké bierkoning dat zal het dan zijn, alleen nog kijken of het echt is, en anders proberen denk ik er achter te komen, voor zekerheid, en dan nog kijken hoe ik het me ouders vertel.
Maar toch bedankt iedereen Xoxo! |
Citaat:
Maar veel mensen gebruiken het om er achter te schuilen. |
Als het voor jou niet uitmaakt, dan is het eigenlijk toch ook niet boeiend?
Ik snap wel dat het lastig en dat je het graag wilt weten, maar ik kan zo geen manieren of trucjes bedenken om ''er achter te komen''. Als ik jou was zou ik proberen te accepteren dat ik het niet weet en gewoon lekker zien op wie ik verliefd word. En als dat een meisje is, dan is het een meisje en als het een jongen is, moet je misschien gaan werken aan dat vertrouwen. |
Citaat:
|
Ik snap het niet. Je bent hetero, maar je bent ook verliefd geweest op een meisje? En veel mensen gebruiken "het" om erachter te schuilen?
Wat gebruiken precies om erachter te verschuilen en waarvan verschuilen ze zich dan? Maak je je nou druk om je geaardheid omdat je aan de verwachting van andere mensen wilt voldoen of omdat je het echt niet weet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |