![]() |
Eerste keer
Hoi,
Ik(15) en mijn vriendin(15) gaan het binnenkort doen, ik weet al hoe alles moet enzo, alles gelezen, voorspel, zoenen, op haar gemak stellen(door praten), rustig erin gaan, steeds dieper etc etc. Dit is allebei onze eerste keer dus jah. Nu ben ik wel een beetje onzeker over mijn penis, gaat ze dit lekker vinden? Formaat( In stijf modus); Lengte: 15 cm Dikte: 8 cm Bedankt! |
kan toch gewoon beter in is mijn penis te lang/te kort/precies goed?
|
Als het haar eerste keer is heeft ze het veels te druk met haar eigen sores om zich druk te maken of jouw piem wel of niet groot genoeg is.
|
Zou geen probleem moeten zijn. Zijn jullie al een keer verder gegaan dan kussen? Ook elkaar al eens naakt gezien? En denken jullie aan pil en/of condoom!
|
Ik wil gewoon weten of dit een goeie size is, sommige volwassen mannen hebben een kleinere penis dan ik.
|
Dat is een prima afmeting hoor!
|
Citaat:
|
8 cm dik? Da's ongeveer een bierglas.. je zult de omtrek bedoelen? Komt dan neer op een gemiddelde dikte van een inch; lijkt me geen probleem.
En dan nog? Wou je het maar afblazen omdat 'ie te groot/klein/dun/dik/lang/kort/krom zou zijn? Lijkt me niet ! Belangrijk is dat haar "recepticle" nat genoeg is, dan komt alles goed. |
Ik wist niet hoe ik de dikte moest meten, maar hij is wel behoorlijk dik :)
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |