Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Homoseksuelen op contact gezocht (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1880390)

Patataap 28-06-2013 16:29

Homoseksuelen op contact gezocht

Ik vroeg me af waarom er zoveel contact wordt gezocht tussen homo- en biseksuelen op contact gezocht. In RL zijn er veel meer heteroseksuelen maar op contact gezocht lijkt heteroseksueel zijn eerder de minder voorkomende geaardheid :P

Ik heb er niks op tegen natuurlijk, maar is er een "psychologische" verklaring voor?

Zoari 28-06-2013 16:32

Omdat jongens altijd aan hun slurf willen trekken voor de cam.
Zeg niet dat het waar is, zo gaat de puberteit.
Nee, ik doe het niet ben hetero, vragen? ask it.

Elin3 28-06-2013 16:33

Waarschijnlijk durven hetero's in RL makkelijker op iemand af te stappen als ze diegene aantrekkelijk vinden. Wanneer je op hetzelfde geslacht voelt is het toch lastig om ineens van een gewone vriendschap over te stappen op een meer romantische/ seksuele relatie, omdat dit voor de ander toch minder snel verwacht wordt. Misschien is het daardoor voor hen makkelijker via internet contact te zoeken, gelijk open te zijn over hun seksuele voorkeur en vanuit dat punt iets op te gaan bouwen.

Reverend 28-06-2013 16:42

Citaat:

Zoari schreef: (Bericht 33193205)

Vertel me alles over je vermeende heteroheid en wat jij zoal onderneemt om je ware seksualiteit te verbergen.

Zoari 28-06-2013 16:52

Ik snap uberhaubt niet waarom ik die laatste zin heb opgeschreven.
Sorry Reverend, kan je vraag niet beantwoorden :p

Champs-Élysées 28-06-2013 18:33

Citaat:

Patataap schreef: (Bericht 33193203)
Ik vroeg me af waarom er zoveel contact wordt gezocht tussen homo- en biseksuelen op contact gezocht. In RL zijn er veel meer heteroseksuelen maar op contact gezocht lijkt heteroseksueel zijn eerder de minder voorkomende geaardheid :P

Ik heb er niks op tegen natuurlijk, maar is er een "psychologische" verklaring voor?

Je kunt "contact gezocht" beter met hoofdletters schrijven, anders leest het echt niet lekker.

bloodyb 28-06-2013 18:53

Citaat:

Zoari schreef: (Bericht 33193205)

Wat heeft he of ho zijn te maken met de behoefte om voor een webcam aan je slurf te trekken?

Pluis 28-06-2013 19:33

Je hebt niet zo het gevoel een blauwtje te lopen op het internet. Die ene leuke jongen of meid moet namelijk maar net dezelfde geaardheid hebben als jij. Zomaar op iemand afstappen kan dus als homoseksuele jongere best eng zijn. Op het internet zetten mensen overal gelijk neer of ze homo of hetero zijn en zijn dus eigenlijk aan hun "uiterlijk" al te herkennen.

Etmakas 28-06-2013 19:35

De meeste mensen zijn inderdaad hetero, dus als je dat niet bent, is het vaak wat moeilijk om leeftijdsgenoten te vinden die in hetzelfde schuitje zitten. En ziedaar: het internet werd uitgevonden. Wat handig nou.

Silvano08 28-06-2013 22:17

Op internet het hebben ze bij het zoeken waarschijnlijk minder last van afkeurende reacties van omstaanders die het niet zo op hun geaardheid hebben dan wanneer ze dit in het openbaar doen.

Sarah 29-06-2013 13:23

Hier op CG is het vrij nieuw dat er zo veel jonge homoseksuelen op zoek zijn, waarschijnlijk is het ook een kwestie van dat de een ziet: 'he kennelijk kan dat hier' en dan ook een topic aanmaakt waardoor de volgende ook weer dat denkt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.