![]() |
Saai us and see if we mind #1848
Naar de nieuwe EP van Rome.
|
Noes, 'saaippe kameel' was natuurlijk een betere titel geweest.
|
WIJZIG DAN
|
Dat kan alleen in de eerste vijf minuten.
|
Nu stel ik me een teleurgestelde Jerry Springer voor.
http://4.bp.blogspot.com/-BgW6L41c9Z...0/Springer.gif |
Hallo!
er is mij vandaag in m'n pauze een oneerbiedig voorstel gedaan. Ik stond buiten even een sigaretje te roken en raakte wat aan de praat met een man uit weetikveelwaar die op zijn bus stond te wachten. Op een gegeven moment vroeg ik watvoor werk hij deed. Hij antwoordde. Ik: Oh, dat doet een vriend van me ook! Hij: Je vriend of een vriend. Ik: een vriend. Hij: Dus ik maak nog kans? :ertur: Ik: Haha, sorry nee. Hij: Oh, val je op vrouwen? Ik: Oh, nee! Maar ik ben gewoon liever alleen. Hij: Dus dan ben je nog maagd! Ik: Nee, dat niet. Ooit geprobeerd, maar het is niet mijn ding. Hij: Dan is het nooit goed gebeurd, want dan zou je echt wel vaker willen. Ik wil het je wel leren hoor. Ik ben heel goed. :ertur: Ik: Nou bedankt voor het aanbod, maar ik sla toch maar effe over. Hij: *checkt me van top tot teen uit*... Jammer... *kwijl* Ieeewhl. :D |
Was hij niet lekker?
|
Hij was oud en vies. :D
en zelfs al was hij lekker....nee. |
:(
|
Wat kijk je sip.
|
Joh.
|
Dat eeuwige 'dan is het vast nooit goed gebeurd' lijkt me één van de vervelendste dingen aan aseksualiteit.
|
Nooit neuken lijkt mij één van de vervelendste dingen aan aseksualiteit :bloos:
|
Citaat:
Hallo wijffie, ik ben 28, op deze leeftijd kan je niet meer van 'laatbloeien' spreken. Als het nu niet komt, komt het niet meer. :herp: Vrienden/vriendinnen die het niet (willen) snappen vind ik duizent vervelender dan random rare mensen op straat tbh. |
Citaat:
|
Ik vermoedde al zoiets :(
|
Waarom elke keer die sadface? Wil jij soms ook iets in mijn vagijn prakken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker met de kamelenhoef in de vagijn.
|
Citaat:
|
Lekker met onze cameltoes tegen elkaar aan schuren. :bloos:
|
Mijn cameltoe is erg harig. Ik zeg het maar vast.
|
Niet quoten aub [lalalalaaaaa]
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Whuuuut! Gefeliciteerd, Kat! Met watvoor iets deed je mee?
|
Zomerfestival :yeah:
|
Citaat:
Het is echt zo bizar. :lisa: |
Waarom? Maar gefeliciteerd!
|
Cool Etma, gefeliciteerd.
|
wow wat gaaf, proficiat! Wat win je nu, behalve eeuwige roem?
|
*kusjes voor Pip en Mutant neerlegt*
*.sann platknuffelt met zonder kleren aan natuurlijk* |
Citaat:
|
Het is hier echt een dikke teringzooi :( vooral de keuken. En ik moet al twee weken een paar wassen opvouwen. Inmiddels moet ik ook weer wassen, dus er komt van alles bij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goeie titel para!
|
Ik had gisteravond de ijskast nog uitgewassen, maar kan iemand bevestigen of dat mijn angst voor uitelkaarspattende glazen plankjes gegrond is? Ik ben altijd bang om ze in heet water te steken als ze ijskoud zijn, ergens in mijn hoofd zit dat glas dat niet kan hebben, al staat er wel op dat het safety glass is, maar beter kluis dan spijt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemorgen! *gaap*
Wat heeft Etmakas gewonnen/gepresteerd? |
Mijn wasmachine heeft opeens een akelig piepje en klinkt als een zieke hond :lisa:
|
Citaat:
|
Hmmm ontbijten met after eight. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had gisteren helemaal Theme Hospital voor Mac gedownload en zat me al handenwrijvend te verheugen, WERKT HET NIET :mad::'( |
Ik ben nu ook gedoucht en aangekleed (Y) Op mijn to-dolist staat vandaag nog:
- minstens twee wassen draaien (handdoeken en beddengoed) - drie of vier wassen vouwen - bed verschonen - afwassen - vegen - boodschappen doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07. |