![]() |
Masturberen (rukken aftrekken graag 12/13 jarige/14
Ik heb een vraag trekken alle jongens tussen de 12 en 14 jaar zich af? Ik wil dat al lang weten . Thankyou
|
Nee.
Graag gedaan. |
Hoeveel % dan?
|
Veel wel gok ik zo! Niks mis mee om het op die leeftijden te doen iig. :) Maakt ook niet uit of je al sperma hebt of niet. Als je er zin in hebt, kan je het gewoon doen. Klaarkomen mét zaadlozing voelt overigens wel lekkerder meestal. :)
|
Ik heb al sperma ^^ maar ik vroeg het in de klasaan sommige maar ze durven niet te zeggen dus zeggen ze maar nee dus dacht ik dat ik een van de zeldzame was ^^
|
12 en 13 ik zeker niet... Ik begon pas aan het eind van mn 14e.
Hoeveel procent gok ik? 12jr - 5% 13jr - 40% 14jr - 90% |
haha k ty
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij in klas waren er vroeger een paar die het wel stoer vonden om dat ook te zeggen. Bij jou zijn ze beetje verlegen denk ik. Wel stoer dat jij het gewoon aan ze vroeg. Lol. |
Citaat:
|
Citaat:
13 jr 80% 14 jr 95% |
Ik weet het niet zo zeker. Ik geloof de percentages van theHunter meer.
|
Ik weet niet hoeveel jongens het nou exact doen,
Maar ik begon meteen op de eerste dag dat ik 12 werd. Ik heb ooit ergens gelezen dat de gemiddelde leeftijd wanneer iemand begint zo rond de 12/13 jaar is. |
Ik begon toen ik 11 was wel vroeg :s ben nu verslaafd xD
|
Citaat:
Citaat:
|
Lol info ik vroeg et op skype ik doe dat alleen bij mensen die ik vertrouw. Hoe oud was jij toen je begon en hoe oud ben je nu?
|
ik begon toen ik 11/12 was, heb het toen een tijdje veel gedaan maar heb er denk ik nu de laatste 2 jaar bijna geen behoefte meer aan
|
Haha je hebt et zeker druk?
|
Je bent niet alleen ^^
ik doe t maar volgens mij ook meer jongens uit m'n klas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ha ha ...
|
Heel veel jongens van die leeftijd doen het al, de meeste durven het niet te zeggen omdat ze het raar vinden ofzo. Maar op die leeftijden begint het juist allemaal.
|
Citaat:
|
xD ty
|
Ben 15 en heb dat nog nooit gedaan. Ik gok:
12 jr: 5% 13 jr: 20% 14 jr: 33% Zoiets denk ik, maar vind ik toch wel veel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In groep 6? Eind groep 8 hoorde ik voor het eerst iets over masturberen, maar ik heb geen idee of ze het meenden. Pas op de middelbare wist ik dat bepaalde jongens het deden.
|
Ik gok :
12 jaar : 60% 13 jaar : 75% 14 jaar : 85 % 15 jaar : 95% |
Veel jongens trekken zich af.Als je eenmaal een keer bent klaargekomen wil je het wel vaker..
|
Ik op me 11e ben nu verslaaft ben nu 13e
|
Citaat:
|
Ik ben begonnen toen ik 12 was, ben nu 13. Doe het, als het kan, 2 keer per dag. Een keer in de ochtend en een keer in de avond
|
Citaat:
Citaat:
''hee, heb jij al sperma als je jezelf aftrekt'' Nogal een rare vraag, beetje de homo kant op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk 12jr 40% 13jr 65% en 14jr 80%
|
Hoe komen jullie toch allemaal aan die percentages? Uit de lucht gegrepen of is het daadwerkelijk ergens op gebaseerd? :D
|
Ik hanteer maar 1 percentage: ik denk dat meer dan de helft van de jongens die op die leeftijd een stijve piemel kunnen krijgen er regelmatig met hun hand aan zitten...
|
Citaat:
|
ja ik heb geen onderzoek gehouden, maar dit is gewoon wat ik dacht/wat ik kon merken van m'n klasgenoten om me heen in hoe ver ze waren. Daar heb ik deze percentages dus op gebaseerd.
Groep 6 is trouwens facking jong? vergis je je niet? |
Citaat:
|
Dat kun je niet zien xD maar merk je vaak wel als je het er over hebt :P maar is toch normaal ben volgens mij al begonnen toen ik 11 was ofzo! :$
|
Dan nog, hoe kan je het van iemand aflezen of ie masturbeert of niet? Al praat iemand er niet open over, zegt niet dat ie het niet doet. Hoezo zou je het eigenlijk over masturbatie hebben? Ik heb echt niet aan mijn vrienden/klasgenoten gevraagd: "He, trek jij je lekker vaak af of doe je het niet regelmatig?" o.i.d.
|
wij hebben het over alles xD
|
Citaat:
|
Er zit nog steeds een verschil tussen studenten (rond een jaar of 18 à 19) en scholieren van 12 t.m. 14. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |