![]() |
National Geographic nepperij
Sommige programma's van NG zijn zo overduidelijk nep, zoals Doomsday Preppers, Amish Mafia, Wicked Tuna, Diggers en nog veel meer. Echt overduidelijk een oorspronkelijk Amerikaanse zender met een hoog showelement dat ten koste gaat van hoogwaardige TV, dit soort zenders mogen van mij de TV af.
:lief: |
Het amuseert mensen en is dat niet waar T.V. voor is? O_o
|
Waarom van de tv af? Je kunt er ook gewoon niet naar kijken.
|
Ik vind het jammer dat National Geographic, History Channel etc. zulke programma's uitzenden, maar als zij dat zo graag willen moeten ze hun gang gaan.
|
Dat soort programma's zijn nu eenmaal hip en NG wil toch zoveel mogelijk kijkers. Moet zeggen dat ik zelf al heel lang geen NG meer gezien heb, dus over de prgramma's die er nu zijn heb ik ook geen mening.
|
Ik kijk best vaak naar NG en DC en ik vind het dikke prima (Y)
En als het je niet aanstaat, dan kijk je toch lekker niet :confused: ik snap het doel van dit topic niet helemaal. |
Citaat:
|
Ik kijk het dan ook al jaren niet meer. Discovery, NG en History zijn allemaal MTV's geworden voor het gepeupel.
|
Citaat:
Ik stoor me soms ook wel aan al die kutprogramma's als ik zin heb in iets interessants. |
Ze kunnen het niet altijd goed hebben he ;)
|
Citaat:
|
Ik vind die programma's ook niets aan. Sowieso is veel op tv nep, maar ik vind het gewoon leuk om te geloven dat alles echt en oprecht is.
|
Ik kijk het nooit en heb me er zodoende ook nooit aan gestoord (y)
|
Het gebeurd inderdaad heel vaak met goede zenders,, dat ze heel erg slegt worden. Ik weet dat discovery channel vroeger heel goed was maar toen kwamen allemaal van die ingenieurs shows en dat was niet super. En history channel had vroeger veel over geshiedenis en mijn pa keek dat altijd alleen nu is het telkens aliens of antiekhandelaren en daar is dus helemaal niets aan. En national geografic ook zoals discovery channel.
|
Citaat:
|
ook break out is grotendeels nep maar toch beter dan die jersey shore, geordie shore en shit wat de kinderen tegenwoordig manipuleert.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |