![]() |
wil iets speciaals voor me girl doen....
Ok, 10 september is mn vriendin jarig. Maar probleem is, dat zij in rome woon (ja, idd, uit de hand gelopen vakantieliefde:P, maar wij gaan mekaar nog wel opzoeken) maar ik wil iets speciaals voor haar doen, alleen weet ik niet wat. Ik zou dr kaart+armband/ketting sturen, maar ik weet niet of dit aangeeft dat ik echt verliefd op dr ben (klinkt nogal slijmerig, maargoe)
P.S zij wordt dan 15 en voor zover ik weet heeft ze geen echt fanatieke hobbys......... |
Okay, is het ook voor haar meer dan een vakantieliefde? Anders zou het wel erg lullig zijn als je er zo'n heisa van maakt. Ik denkt trouwens, als je niet weet wat ze leuk vindt/bezig houdt, dat een ketting en/of armbandje erg leuk is! 15 is overigens wel erg jong voor zo'n 'overzee'-relatie (niet overzee maar toch)
|
Jezus, een 15 jarig meisje is niet in staat om zo'n relatie te onderhouden.
Hoe vaak kan je elkaar dan zien? 2x per jaar? Is toch niks aan man. Maak het uit. |
mij lijkt ook nie da die relatie lang stand houd maar daar gaat ut nu ffkes nie over..
as jij voor haar ook echt veel betekent is ut idd een goed idee om een armband/ketting/ring te geven en eventueel iets met jou naam derin verwerkt.. zo kan ze dus elke dag aan je denke! en ik vin wel da ut iets aangeeft in de zin van da je verliefd op der bent |
als het 10 september nog niet allang over is, denk ik dat een lief kaartje + armband haar heus wel laat weten dat je d'r leuk vindt.
|
tsja, ik weet ook niet hoe lang het stand houdt, maar daar open ik deze topic niet voor, en zij heeft me al een knuffeltje+kaartje gestuurd, dus ik vind dat ik dan ook wel iets terug kan doen :D
|
Citaat:
Mark :cool: [- Want zeg nou eerlijk, sex is heerlijk! -] |
ik ben ook op 10 September jarig.. :D
en ik ben reuze benieuwd wat ik van mijn vriendje zal krijgen.. :D maar eerst is hij jarig volgende week.. Voor hem heb ik een leuk fotolijstje met een foto van mij (hij heeft niet veel foto's van mij, en ik weet dat hij dat leuk vindt) en een lief knuffeltje in een hangmatje, die moet hij in zn kamer in Utrecht maar ophangen ofzo, maar ik vond dat zo lief.. een beetje in een hangmatje en die houdt dan een hartje in zn armen.. tja tis echt zo'n meiden iets, i know.. maar ik vond het zo schattig.. en hij is ook een knuffelbeertje duss... :D *nou hopen dat hij niet ineens bedenkt om hier te gaan kijken ofzo* :D |
Ook nog tip wat meisjes in algemeen leuk vinden om te krijgen? behalve armbandje/kettinkje dan.....
|
Stuur haar een lieve knuffel...
|
Het leukste is altijd een persoonlijk cadeau volgens mij,
waarin je dus echt laat zien dat je haar leuk vind, daar hoeft niet eens geld voor worden gebruikt, de emotionele waarde is veel meer waard dan de financiele. Maak bijvoorbeeld (als je een foto hebt van julie 2 saampjes) een leuke kaart met een die foto erachter in de vorm van een hartje bijvoorbeeld bijgesloten met een leuke brief ofzo :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |