Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   mijn buurvrouw (2) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1880542)

viezegedachten! 02-07-2013 22:18

mijn buurvrouw (2)

omg, heb het haar verteld en ze heeft t mn ouders verteld, pluis, heel erg bedankt, maar een beetje laat, en het was geen trolltopic, mijn ouders hebben mij even gesproken hierover en we hebben een afspraak gemaakt, dat ik naar mijn ouders kom als ik met iets zit, ook als het over sex gaat...

VALSE BESCHULDIGING VOOR TROLLEN :mad:

viezegedachten! 02-07-2013 22:18

mag meteen slotje op

Pip 02-07-2013 22:25

Ik vond het slotje onterecht. Gezien je eerdere posts verdenk ik jou helemaal niet van troll zijn.

Maar goed, je snapt zelf ook wel dat een getrouwde vrouw met kids niet op een twaalfjarig snotneusje zit te wachten.
Wat voor afspraak heb je met je ouders gemaakt?

kitesurf1999 02-07-2013 22:35

ik snap je! mijn topic (hoe lamg duurt het om een condoom te laten groeien) was ook geen trolltopic

SchoolierAlex 02-07-2013 22:51

dafuq waar is al die ophef over?

koningcarl 02-07-2013 22:51

Ik vind het best wel grappig hoe je ooit in een topic zei dat je best volwassen was voor je leeftijd en dan niet de hersens hebt om te bedenken dat een volwassen vrouw met een vriend en twee kinderen niet positief gaat reageren op het feit dat je tegen haar zegt dat jij haar geil vindt. Wat wilde je er überhaupt mee bereiken?

Oh en kitesurf, jij bent ook echt een geval apart. Geen sexuele voorlichting gehad? Op wat voor school zit je, speciaal onderwijs?

SchoolierAlex 02-07-2013 23:03

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33197357)
Ik vind het best wel grappig hoe je ooit in een topic zei dat je best volwassen was voor je leeftijd en dan niet de hersens hebt om te bedenken dat een volwassen vrouw met een vriend en twee kinderen niet positief gaat reageren op het feit dat je tegen haar zegt dat jij haar geil vindt. Wat wilde je er überhaupt mee bereiken?

Oh en kitesurf, jij bent ook echt een geval apart. Geen sexuele voorlichting gehad? Op wat voor school zit je, speciaal onderwijs?

Je heb helemaal gelijk (y).

Waarom zou je tegen je buurvrouw zeggen, ik vindt je geil en ik wil je! Ik zie het al voor me:facepalm: ik zeg tegen mijn buurvrouw, ik vind je leuk! ff neuken?

Edit: Pluis mag hier alsjeblieft ook een glimmend slotje op!?!?

Dark Phoenix 02-07-2013 23:12

Citaat:

Ok..

ik eh
ik geil op je
omg ben nu echt bang
sascha ben je er nog..

Ja.
Je moet normaal doen..

22:20
hoe bedoel je
ik wilde alleen dat je het wist
je moest het weten

wat nu....
Uh, ja.

bloodyb 03-07-2013 01:03

Dit is zo bizar dat het wel bijna waar moet zijn!

Oezem 03-07-2013 06:41

Oh mijn god, ik zou echt enorm creeped out zijn als een twaalfjarige me komt vertellen dat hij me geil vindt. :|
En al helemaal als het mijn buurjongetje is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.