![]() |
Cheats voor Aliens VS Predator
Ja weet iemand cheats voor dit spel op de PC? Ik heb eerst wel wat cheats kunnen vinden alleen ik heb ze nooit kunnen gebruiken want ik vond het zo ingewikkeld. Kan iemand hier duidelijk uitleggen hoe de deze cheats moet gebruiken?
Alvast bedankt. :D |
ooit gehoord van google?/
|
HALLO DEBIEL
OK VOOR DE RANDEBIELEN ONDER DE NORMALE MENSEN. SELECTEER DE NAAM VAN DEZE TOPIC. COPY PASTE HEM IN GOOGLE. HAAL VOOR WEG DRUK ENTER, TADA CHEATS VOOR HET SPEL. MESSAGE AAN DE MENSEN DIE NOG NIET SNAPPEN HOE EEN ZOEKMACHINE WERKT. Gejat van http://www.bestweb.nl/webdesign_waaromeenwebsite.htm Citaat:
|
Kijk hier maar even :)
|
Citaat:
hij heeft cheats nodig en vraagt dat hier, is dat nou zo vreemd |
Ja, bedoel zoeits simpels kunnen mensen toch zelf zoeken of niet?
Jij begint toch ook niet dom om je heen te posten als je cheats niet kunt vinden. Een topic ove cheats is stom, daar heb je zoekmachines voor. De naam van de topic is zonder voor erin zelfs de perfecte zoekopdracht. Lijkt me toch duidelijk of niet. Waarom ik hier kom? Wat heeft dat met zoekmachines temaken? Ik zoek toch niet? |
Stelletje debielen!!!!!!!!!!! Ik weet die cheats verdomme al honder jaar!!!!!!! Alleen ik snap niet hoe en waar ik ze moet invoeren en hoe ze werken!!!!!!!!!!
|
Al honderd jaar :eek:
Enter the cheat console by pressing ~ + [F12] then enter these codes when using the character listed Zo open je een console, lukt dat? Anders gewoon alleen ~ proberen Heb je trouwens je exe op -debug gezet? Heel belangrijk anders doet ie het nooit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:57. |