![]() |
Wat moet ik doen?
Ik heb een tijdje geleden een hele leuke jongen ontmoet op mijn stageplek. Wat mij betreft liefde op het eerste gezicht en na die tijd is hij nooit meer uit m'n hoofd geweest. Nu heb ik hem dus daardoor regelmatig gezien, maar ik heb nooit gezegd wat ik voel voor hem. Nu is de stage afgelopen en nu zie ik hem niet meer, maar ik krijg hem niet uit m'n hoofd. Moet ik het hem alsnog vertellen wat ik voel of moet ik het zo laten?
|
? Je moet doen wat je zelf wilt natuurlijk. Beetje vreemde vraag.
|
Als je hem leuk vind, waarom niet? Niet geschoten is altijd mis. Je ziet hem hierna nooit meer tenzij je nu wat doet. Dus vraag zijn nummer, ga een keertje uit, zie of hij ook contact wil houden.
|
Tuurlijk moet ik doen wat ik zelf wil, maar ik vind het gewoon moeilijk om die stap te zetten. Ik heb z'n nr wel al.
|
Als je het moeilijk vind, ga een keer met vrienden wat doen zodat het minder op een 'date' lijkt?
|
Maar hij kent mijn vrienden niet en andersom. Dus dat is dan toch ook een beetje raar of niet?
|
Citaat:
Dus als je het allemaal te eng lijkt moet je het vooral niet doen. Of je wordt dapper en vraagt hem gewoon of hij een keer wat wilt afspreken. |
Citaat:
|
Ja dat kan wel ja
|
Zoek hem op of Facebook of nog een keer bij die stageplek.
|
Ja, ik spreek hem ook nog wel.
|
Citaat:
|
Ja maar dat doe ik dus ook wel, maar gewoon uitspreken wat ik voel durf ik niet. Normaal bij andere jongens wel altijd, maar nu voor het eerst niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |