![]() |
Heel Holland saait chocoladesaait #1849
En daar gaat ie weer!
Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Chick Rock 57 Paranoide 44 Trimm Trabb 44 Mutant 43 MargotTenenbaum 41 Sadye 26 Pip 25 Etmakas 22 Lieveheersbeest 18 Turk February 16 Slome Kameel 16 Miekje* 13 Quintiano 12 Lorelei 12 Lusi 12 fizzle-fluffy 12 Ingegerd 12 Quis 3.0 11 Snebbeltje 9 Pierrot 9 Noedelhap 9 Klaverhap 8 Frayne 8 Qimm 6 deadlock 5 Little Phoebe 4 Absinthe. 2 .sann 2 Andijvie 2 Martiño 1 |
Ik wil ook chocoladetaart ja :bob:
|
Ik hoop dat die stomme Jolanda er uit gaat :(
|
Ugh, die woorden. 'Mondgevoel'. 'Baveuse'.
|
Ja, bij 'baveuse' keek ik ook wel even op.
|
Citaat:
|
Voor wie ben jij?
|
Ik vind die ouwe brompot die eigenlijk heel aardig is wel leuk. En die jongen die vandaag zijn taart in de gootsteen liet vallen.
|
Evert en Rutger zijn dat. Ik ben voor die laatste (Y) want zo leuk dat zo'n jonge jongen zo houdt van bakken :lief:
|
Ja die twee! En ja, ik vind het ook zo leuk dat hij zo goed is!
Ik dacht dat ik best aardig kon bakken, maar als ik dit programma zie dan weet ik dat ik hopeloos door de mand zou vallen. |
Via welke site date je eigenlijk CR? Soms denk ik wel eens dat het leuk zou zijn om een friend(innet)je te hebben, maar ik ben niet gemaakt voor relaties en ik erger me veel te snel kapot aan iemand en klefferig gedoe vind ik niet fijn en ik denk niet dat er iemand geïnteresseerd is op die manier in mij :herp:
|
O ik heb ook een tip voor iedereen die date. :lampje: Eén tip uit achttien jaar levenservaring, ik ga even wat drinken en dan het vertellen.
|
(dat drinken is gewoon om de spanning een beetje op te bouwen)
|
Ik weet dat ik nerveus kan zijn voor wedstrijden :ghe: maar 3 dagen van te voren lijkt me een beetje te vroeg.
|
Datetip van Etmakas: GA NOOIT NOOIT NOOITERDEFUCKINGNOOIT DATEN MET IEMAND DIE ECHT TYFUSVER WEG WOONT :mad::mad::'(
|
Citaat:
Maar je valt op friendjes en friendinnetjes? Ik geloof dat je bij paiq per se moet kiezen, je kan geloof ik niet aan allebei worden gekoppeld. |
Klefferig gedoe :bloos:(Y)
|
Ik wilde Para's Saaimiddelingsbureau als titel, maar nu is het te laat.
Tevens, vieze Lusi, zo zou ik mensen niet bij elkaar koppelen :nono: Ik zou ze selecteren op seksuele voorkeuren, want alles in het leven draait om seks. Behalve seks, dat draait om macht. |
Citaat:
|
Verder ben ik blij, want ik kan volgende week donderdag al bij de neuroloog terecht *o*
|
Citaat:
Spoiler
|
Ben je eigenlijk ooit eens verliefd geweest, CR?
|
Citaat:
Het is alleen nogal... onhandig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh Kat. Je overleeft het wel. :lief:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder de basisschooljuf schrijft broccolie.
Ik wil haar nu 100 keer broccoli laten schrijven. |
Verder vind ik het al ver om naar bijvoorbeeld Amsterdam te verhuizen (waar ik gewoon mensen ken), laat staan naar het buitenland. Ik ben een beetje een plattelandsje :ghe:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee maar echt, ik wil écht rijk en geleerd worden. De bijtende humor hoeft niet per se. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet even klagen hoor, sorry bij voorbaat voor het v-lid. Ik ben nu drie kwartier thuis en weer een beetje bij mn positieven aan het komen... nadat ik eerder wegging bij het avondje met mn (ex)klasgenoten omdat ik tijdens het eten al zowat in slaap viel. Nu zitten zij nog gezellig bier en zo te drinken zonder mij en na te praten over de afgelopen twee jaar en voel ik me vet zielig (al wordt dat ook juist door mn vermoeidheid versterkt). En omdat ik al drie nachten superkut heb geslapen begin ik ook bang te worden dat ik vannacht weer slecht slaap. Pfffft. :(
|
En dat bereik ik middels 4117 paar schoenen!
|
Raar grapje.
|
Kusjes voor quis. Nodig ze binnenkort uit voor een brunch :lampje:
|
Citaat:
Lekker toch maar op bed gaan, misschien even lezen ofzo. En concentreer je niet op dat ik-moet-slapen-idee, in je zachte liggen is ook heel fijn en ontspannend. |
Dat is wel een goed idee ja, al zijn de komende twee maanden nogal vol met vakanties van iedereen. Maar muhhh. Ik hoop maar dat mn lief snel komt (hij zit er ook bij) want ik wil gewoon even geaaid worden en horen dat t allemaal wel goedkomt en dat ik niks gemist heb en zo.
|
Citaat:
En dan nog, het is niet alsof mijn leven mislukt is als ik niet rijk en geleerd word. Ik denk sowieso niet dat je leven kan mislukken - of nouja, misschien, als je Hitler bent ofzo. Het is meer... een soort van streven, en het gaat er misschien meer om dat het leven beter is als je hard werkt. Ofzo. Citaat:
http://www.feestartikelen.nl/artikel...pmutsblwit.jpg |
Citaat:
Ja, dat ga ik doen, eerst even warm douchen en dan maar gewoon in bed liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het leven is beter als je jezelf hebt uitgedaagd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |