![]() |
Een jongen niet goed kennen.
Hey,
Ik ben een meisje van 15 en ken sinds vorig weekend een jongen, Iemand bij mij op school had me nummer aan hem gegeven en zo zijn we in contact gekomen, ik had de dag erna dat hij m'n nummer had heb ik met hem afgesproken maar ik wou niet alleen gaan dus ging er een vriendin en een vriend van me mee hij zei toen niet heel veel en is daarna weggegaan want er was ook een vriend van hem mee (die mijn nummer had gegeven) dus dacht : oké hij ziet me dus niet staan, Maar ik kreeg een half uur laten ongeveer weer een berichtje van hem dat we wel een x alleen konden afspreken en dat vond ik wel goed en dat was gister dus, Ik heb toen met hem gezoend en hij heeft ook dingen bij me gedaan en vond ik verder ook wel goed hij vroeg ook of ik hem wou pijpen maar wou ik eerst nog niet dus hebben we volgend weekend afgesproken. Dit gebeurde gewoon allemaal buiten.. Maar is dit nou heel erg sletterig want normaal gesproken doe ik echt niet zulke dingen met een jongen als ik hem niet heel goed ken.. |
Ik vind dat niet 'sletterig'.
Maar het gaat er niet om wat anderen vinden, als jij je er maar goed bij voelt. |
Ik voel me er verder ook wel goed bij maar ik had het een vriendin van me verteld en zit nu steeds te zeuren omdat ik wel dingen met hem gedaan heb maar geen relatie met hem heb en dan begin ik te twijfelen.
|
Wat maakt het uit wat die vriendin vindt? Nogmaals, als jij je er maar goed bij voelt. En ik weet niet wat je bij hem doet enzo, en dat hoef ik ook niet te weten, maar je hoeft niet perse vriendje en vriendinnetje te zijn, als je dat nog niet wilt.
Al vind ik het wel een beetje vreemd dat een jongen die jou net pas een week kent of zo, nu al gaat vragen of jij hem wilt pijpen. |
Ik heb verder niet echt iets bij hem gedaan wel zoenen enzo hij heeft wel dingen bij mij en dat vond ik ook wel goed.
|
Als jij het goed vind is er geen probleem, wat andere vinden boeit niet.
|
Oké bedankt. :)
|
Sorry maar dat is behoorlijk sletterig,
Wat zal jij ervan vinden als je toekomstige man later jou alle vrouwen laat zien die hem hebben gepijpt? Wil jij later een man die een afgelikte boterham is of een schone man die ook nog eens geen soa's heeft? Als je al op 15 jarige leeftijd zo snel al met iemand seks gaat hebben dan heb je op 20 jarige leeftijd al moeilijkheden om je aantal sekspartners te tellen en is seks niet meer zo speciaal. Denk echt diep na over je maagdheid, want die heb je maar 1x en de meeste meiden hebben er spijt van. Seks hoort speciaal te zijn en niet al met de eerste en beste kerel. Mijn advies: dump hem, als hij zo snel jou voor seks wilt gebruiken dan is het een playertje. Eerst een lange tijd je partner leren kennen dan pas een keuze maken of je je maagdheid voor die gene wilt verliezen. |
Sjongejonge nova69, wat een gedoe om niks.
nova heeft een punt wat betreft soa's en dat is: doe het veilig. Als jij je prima voelt met het doen van dit soort dingen bij een vreemde jongen moet je dat zelf weten. Je vriendin heeft wel een punt als ze het heeft over een relatie hebben, want as far as you know kan hij dit net zo goed 3 keer per week met een ander meisje doen. Dus als je die jongen niet wil delen met andere meisjes is het wel handiger om in ieder geval een relatie te hebben. |
Citaat:
|
Hier waar ik woon zou je door ongeveer 99,9% van de jongeren uitgemaakt worden voor slet... (En daar hoor ik bij)
|
Ja dit is sletterig. Maar als je t zelf leuk vindt moet je t vooral doen.
|
Als je 'm gaat pijpen is het best sletterig, mede omdat jullie dus geen relatie hebben (of begrijp ik dat verkeerd?)
|
Citaat:
|
Ik heb morgen weer met hem afgesproken.
|
Citaat:
|
sletterig? Nee. Onverstandig? Misschien.
Ken je eigen grenzen, en als het verder prima voelt voor jou, gewoon lekker doen waar jij zin in hebt. |
Citaat:
|
Doe wat je wil.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet het zelf weten , maar het is wel een beetje snel , vind je niet?
|
Ja vind ik ook maar hij is wel heel erg leuk.
|
Citaat:
|
Ja, ik vind je een slet, je voldoet voor mij aan alle voorwaarden; geen relatie en je laat op je eerste "date" (was dat 't?) al bijna alles met je doen. Het lijkt me duidelijk dat deze jongen alleen in je geïnteresseerd voor de sex. Dat is vlijend maar ik vrees dat je niet zijn enige vleesobject bent. Mocht je 'm pijpen? Wat een eer ! Denk er eens over na.. hij gebruikt je, en hij weet het.
Als je een vaste relatie met 'm wil stel ik voor dat je 't hem eens wat moeilijker maakt; even geen sexuele handelingen, dat is de eerste weken nergens voor nodig. Kijk dan eens of hij nog steeds in je geïnteresseerd is. Als je zelf gewoon uit bent op sex, doe dan vooral wat je zelf wil. Maar verwacht niet dat je hiermee een relatie met iemand afdwingt. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Of ze heeft gewoon zin in seks, of experimenteren, of wat dan ook. Aannames zijn een beetje jammer. ;)
|
Hmm ik vind het niet sletterig maar ik vind het wel heel erg snel gaan ! Je bent pas 15 en je kent die jongen nog niet. Maar als je het echt goed voelt is er niets mis mee mits je een condoom gebruikt of als jullie nog verder gaan misschien ook de pil.
|
Citaat:
Maar als ik had wel met hem afgesproken als we dan wel iets gingen doen dat het met condoom was en ik zit al aan de pil |
Citaat:
|
Citaat:
En, zoals ik al zei, als je je er zelf goed bij voelt, doe vooral je ding, en doe het veilig. |
Ik kende hem toen 2 dagen :P
|
Omg 2 dagen kan het nog erger! leer hem eerst beter kennen voordat je iets met hem doet ik vind dit goedkoop en sletterig
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij loog om je niet te kwetsen.
|
Citaat:
Geloof je dat nu werkelijk zelf? |
Citaat:
|
en hij zei gister nog tegen me dat hij me heel leuk vond
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Babe123: Maar is dit nou heel erg sletterig want normaal gesproken doe ik echt niet zulke dingen met een jongen als ik hem niet heel goed ken..
aan de hand van je reacties snap ik niet eens waarom je het vraagt. Het is alsof je naar antwoorden zoekt zoals: doe maar wat je wilt, Nee je bent geen slet en alles negeert. Je had je keuze al gemaakt. |
Sletterig is subjectief. Wees een slimme meid en probeer je druk te maken over zaken die ertoe doen, niet deze onzin.
|
Ik heb vandaag weer met hem afgesproken we zijn wel verder gegaan maar nog net geen seks want dat wou ik niet buiten doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |