Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Ontmaagde meiden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1880606)

nova69 04-07-2013 03:14

Ontmaagde meiden

Ik kan het niet geloven dat meiden al na een paar weken/maanden relatie al meteen aan een pik zuigen en al op 16 jarig leeftijd al meerdere sekspartners te hebben gehad. Wat nog erger is als ze al gepijpt hebben en/of in de kont geneukt zijn en zich dan ook nog als maagd voordoen:s
Bij feestjes enzo zie ik zelfs havo en vwo meiden al na een paar biertjes buiten een jongen aan het pijpen en zich ook niet laten bestempelen als een hoer.
Hoe wouden deze meiden later nog trouwen? Alles verborgen houden totdat je man een soa heeft opgelopen door jou? Je pik in een gaatje stoppen waar al meerdere pikken in zaten en klaar kwamen:s zulke meiden zullen een paar jaar na een vaste relatie al meteen vreemdgaan om nog een mooi getal van het aantal bedpartners te maken. Seks hoort speciaal te zijn, maar daar merk ik niets meer van in Nederland.
Zijn er nog jongens die het belangrijk vinden om de eerste te zijn, ipv van een afgelikte boterham een nummer op je voorhoofd te krijgen?

Dark Phoenix 04-07-2013 07:58

Als ik iemand leuk vind (of in ieder geval leuk genoeg voor seks), waarom zou het mij dan ook maar ene fuck kunnen schelen of ze al mensen voor mij heeft gehad? Of eigenlijk, ik heb liever dat ze al mensen heeft gehad, want dan heeft ze wat meer ervaring en dat is ook wel prettig. Plus, hoe ouder je wordt hoe minder realistisch het is om te verwachten dat anderen maagd zijn.

Stomme Klont 04-07-2013 08:13

Duidelijk een maagd.

Pluis 04-07-2013 08:50

Ik zie niet in hoe het opdoen van seksuele ervaring je tegenhoudt om te gaan trouwen. Meestal weet je namelijk wel iets over de achtergrond van je verloofde. Seks is niet bepaald taboe in Nederland. En dat je seks hebt wil natuurlijk niet zeggen dat je ook gelijk een SOA krijgt (daar zijn condooms voor uitgevonden). En vreemdgaan omdat je niet met genoeg jongens geneukt zou hebben is gewoon heel erg triest.

DAH 04-07-2013 09:53

Je hebt wel een heel erg generaliserende kijk op seksueel actieve mensen/tieners. Jij blijft maagd tot de huwelijksnacht? Nou, anderen niet en die gaan later ook niet vreemd omdat ze in een monogame relatie zitten.
Je schrijft echt ongefundeerde onzin op, naar mijn idee.

Reverend 04-07-2013 11:06

Citaat:

Stomme Klont schreef: (Bericht 33198987)
Duidelijk een maagd.

Een maagd die boos is op de wereld en jaloers op het succes van anderen.

Itsssjakee 04-07-2013 11:53

Met deze instelling blijf je maagd... :facepalm:

hitz0r 04-07-2013 11:54

Citaat:

Stomme Klont schreef: (Bericht 33198987)
Duidelijk een maagd.

Schrödinger 04-07-2013 12:23

Citaat:

nova69 schreef: (Bericht 33198936)
Seks hoort speciaal te zijn, maar daar merk ik niets meer van in Nederland.

Wanneer nog wel dan?

kimberley1997 04-07-2013 14:44

Het is inderdaad een crime... de wereld gaat naar de klote

Babe123 04-07-2013 15:53

Citaat:

Schrödinger schreef: (Bericht 33199157)
Wanneer nog wel dan?

lalalalie 04-07-2013 16:34

Eh. Beetje jammer dit.

Ieke 04-07-2013 17:39

De jongens in dit verhaal zijn uiteraard willoze slachtoffers.

koningcarl 04-07-2013 21:37

En hierom ben ik tegen geloof.

DaichiDechu 04-07-2013 22:09

nouja ik denk dat jongens eerder met tig mensen op jonge leeftijd naar bed gaan dan meiden maarja ik weetet eigenlijk niet..
sowieso ben ik het er ook niet mee eens maar laat ze toch lekker dom zijn, als ze het maar veilig doen ;)

feniks 05-07-2013 04:24

Ik heb het totaal irrelevant gevonden dat ik voor het merendeel van mijn bedpartners niet de eerste was.
Sterker nog: een maagd hoef je niet alles te leren. Dus dat spaart weer tijd (Y)

hookee 05-07-2013 07:50

Citaat:

Ik kan het niet geloven dat meiden al na een paar weken/maanden relatie al meteen aan een pik zuigen en al op 16 jarig leeftijd al meerdere sekspartners te hebben gehad. Wat nog erger is als ze al gepijpt hebben en/of in de kont geneukt zijn en zich dan ook nog als maagd voordoen:s

16 is in deze tijd al een geaccepteerde leeftijd voor sex, hoewel vroeger al veel eerder meisjes werden uitgehuwelijkt en ik niet verwacht dat haar man toen wachtte tot ze 18 was... Ja, waarschijnlijk zou ze in die tijd nog maagd geweest zijn, maar dan alleen voor de door haar ouders uitgezochte huwelijkspartner. Gelukkig kunnen meisjes nu zelf kiezen met wie ze sex hebben en/of trouwen.

Citaat:

Bij feestjes enzo zie ik zelfs havo en vwo meiden al na een paar biertjes buiten een jongen aan het pijpen en zich ook niet laten bestempelen als een hoer.
"Niet laten bestempelen"? Dat maak ik zelf wel uit, voor mij zijn ze gewoon sletjes; een hoer doet het voor betaling (of gratis drankjes..)

Citaat:

Zijn er nog jongens die het belangrijk vinden om de eerste te zijn, ipv van een afgelikte boterham een nummer op je voorhoofd te krijgen?
Nee, belangrijk vindt de meerderheid dat niet (zoals je hebt kunnen lezen). In andere culturen is dat getal wat misschien wat hoger maar ook daar zijn er heel wat minder maagden dan menig echtgenoot wil geloven. Het vreemde is ook dat de man die het belangrijk vindt zelf wel eerst een tigtal "hoeren" in de "poep" neemt; "want dan geldt het niet".

Ik denk dat je je beeld van maagdelijkheid en een huwelijk een beetje bij moet stellen. Sex is sex, niet alleen maar voor het "mooie" maar ook voor het plezier, hoewel ik zo gauw niet het plezier (voor het meisje) van iemand's pik aflikken zie, het is nogal éénzijdig.

betercore 05-07-2013 16:27

Citaat:

DaichiDechu schreef: (Bericht 33199736)
nouja ik denk dat jongens eerder met tig mensen op jonge leeftijd naar bed gaan dan meiden maarja ik weetet eigenlijk niet..
sowieso ben ik het er ook niet mee eens maar laat ze toch lekker dom zijn, als ze het maar veilig doen ;)

Denk het ook inderdaad, want die jongens gaan naar bed met...? ;) zoiets blijft altijd 50/50 heh! Tenzij het natuurlijk in is om homo te zijn

koningcarl 05-07-2013 20:56

Mensen hebben nu eenmaal seks voor plezier. En als zo'n meid hier plezier uithaalt, wie zou het dan moeten uitmaken? Laat haar lekker, zolang ze het vrijwillig doet.

nova69 07-07-2013 18:30

Citaat:

DaichiDechu schreef: (Bericht 33199736)

meiden zijn gemiddeld eerder ontmaagd dan jongens

nova69 07-07-2013 18:33

Citaat:

Pluis schreef: (Bericht 33198999)
En dat je seks hebt wil natuurlijk niet zeggen dat je ook gelijk een SOA krijgt (daar zijn condooms voor uitgevonden)

Er zijn soa's wat je makkelijk kan oplopen zelfs met condooms. En niet iedereen gaat pijpen aan een condoom of seks zonder beffen.

nova69 07-07-2013 18:38

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 33199811)
Ik denk dat je je beeld van maagdelijkheid en een huwelijk een beetje bij moet stellen. Sex is sex, niet alleen maar voor het "mooie" maar ook voor het plezier, hoewel ik zo gauw niet het plezier (voor het meisje) van iemand's pik aflikken zie, het is nogal éénzijdig.

Ja ik moet me wel een beetje bijstellen geloof ik maar ik denk toch dat de meeste jongens in NL liever een maagd willen voor het huwelijk als ze er eens diep over na denken.

Schrödinger 07-07-2013 18:41

Citaat:

nova69 schreef: (Bericht 33202092)
Ja ik moet me wel een beetje bijstellen geloof ik maar ik denk toch dat de meeste jongens in NL liever een maagd willen voor het huwelijk als ze er eens diep over na denken.

Waarom denk je dat?

Reverend 07-07-2013 18:50

Onzin natuurlijk. Ik moet er niet aan denken om een maagd te geven.

Dark Phoenix 07-07-2013 19:36

Citaat:

:D

Sure. Wil je erover praten, joh?

Swagtacular 07-07-2013 20:16

Tja, ik vindt het sloerig, ik zou ze wel flink doen op feestjes maar om er nou een relatie mee te hebben... het is duidelijk, dan, dat seks voor die meiden echt geen liefde is maar gewoon sletterigheid.

Dark Phoenix 07-07-2013 20:38

Citaat:

Swagtacular schreef: (Bericht 33202226)
Tja, ik vindt het sloerig, ik zou ze wel flink doen op feestjes maar om er nou een relatie mee te hebben... het is duidelijk, dan, dat seks voor die meiden echt geen liefde is maar gewoon sletterigheid.

Godsamme zeg. :D

Swagtacular 07-07-2013 20:41

Ja, ik weet het klinkt hipocriet, maar ja, ik ben een jongen dat is echt toch heel anders.
Bij ons is het toch en dat vind de samenleving ook veel normaler dat wij dat doen, en wij... ja, het voelt gewoon instinctief minder vies.

Dark Phoenix 07-07-2013 20:44

Nee hoor, je bent gewoon hypocriet.

koningcarl 07-07-2013 20:50

Citaat:

Swagtacular schreef: (Bericht 33202257)
Ja, ik weet het klinkt hipocriet, maar ja, ik ben een jongen dat is echt toch heel anders.
Bij ons is het toch en dat vind de samenleving ook veel normaler dat wij dat doen, en wij... ja, het voelt gewoon instinctief minder vies.

Haha, ben je Moslim ofzo? Lekker neerkijkend op vrouwen zeg. :herp:

DAH 07-07-2013 22:55

Citaat:

Wat een onzin...

TCO 07-07-2013 23:01

Seks binnen een vaste relatie heeft sowieso meerwaarde tegenover losse scharrels, ik heb het niet zo op de heersende mei-68-mentaliteit. Geen seks voor het huwelijk gaan dan weer te ver.

Dark Phoenix 07-07-2013 23:23

Citaat:

TCO schreef: (Bericht 33202361)
Seks binnen een vaste relatie heeft sowieso meerwaarde tegenover losse scharrels, ik heb het niet zo op de heersende mei-68-mentaliteit. Geen seks voor het huwelijk gaan dan weer te ver.

Oh, wat voor waarde dan? Meer geld? Goud? Meer morele waarde? De waarde van Pi?

Ik vind het echt verbazingwekkend hoe ontzettend veel onzin er verkocht wordt in dit topic alsof het een feit zou zijn.

Pip 07-07-2013 23:56

Citaat:

door mensen zoals jij blijft dat soort kolder lekker in stand gehouden ja, 1995 wil zijn mening terug. Zwak ook om het op instinct te gooien.

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 33202263)
Nee hoor, je bent gewoon hypocriet.

dat ja.

koningcarl 08-07-2013 00:06

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 33202377)
Oh, wat voor waarde dan? Meer geld? Goud? Meer morele waarde? De waarde van Pi?

Ik vind het echt verbazingwekkend hoe ontzettend veel onzin er verkocht wordt in dit topic alsof het een feit zou zijn.

Seks met iemand waar je echt echt veel voor voelt is een stuk fijner dan gewoon iemand.

hitz0r 08-07-2013 00:48

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33202393)
Seks met iemand waar je echt echt veel voor voelt is een stuk fijner dan gewoon iemand.

Het is ook fijn als het je niets kan schelen of haar heup wel goed ligt, of wanneer je een beetje haar uit trekt.

Dark Phoenix 08-07-2013 01:46

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33202393)

Ja, dat is jouw mening ja. En ondanks dat ik meteen geloof dat je allebei uitgebreid uitgeprobeerd hebt om te kijken of dit voor jou inderdaad het geval is of dat het gewoon iets is wat leuk klinkt om te roepen... blijft het hooguit jouw mening.

Citaat:

hitz0r schreef: (Bericht 33202407)
Het is ook fijn als het je niets kan schelen of haar heup wel goed ligt, of wanneer je een beetje haar uit trekt.

hookee 08-07-2013 07:04

Citaat:

Yep, hypocriet +1.
Citaat:

Dat heb je in een mannencultuur; dat vrouwen als slet worden neergezet en de mannen er mee wegkomen met, "dat zit in hun natuur, een hele prestatie dat hij nu al 20 (sletjes) heeft kunnen nemen".
Nogmaals; hypocriet.

koningcarl 08-07-2013 21:58

Citaat:

hitz0r schreef: (Bericht 33202407)

Wat wil je hiermee zeggen?

Citaat:

Dark Phoenix schreef: (Bericht 33202416)
Ja, dat is jouw mening ja. En ondanks dat ik meteen geloof dat je allebei uitgebreid uitgeprobeerd hebt om te kijken of dit voor jou inderdaad het geval is of dat het gewoon iets is wat leuk klinkt om te roepen... blijft het hooguit jouw mening.

En ik maar denken dat ik er niet bij hoefde te zeggen dat het mijn mening is.. :ghe:

Sammie22 10-07-2013 18:54

Citaat:

Hoe wouden deze meiden later nog trouwen? Alles verborgen houden totdat je man een soa heeft opgelopen door jou? Je pik in een gaatje stoppen waar al meerdere pikken in zaten en klaar kwamen:s zulke meiden zullen een paar jaar na een vaste relatie al meteen vreemdgaan om nog een mooi getal van het aantal bedpartners te maken. Seks hoort speciaal te zijn, maar daar merk ik niets meer van in Nederland.

Het is toch belangrijk dat je van elkaar houd niet of je maagd bent of niet. En je kan nog steed trouwens als je als seks hebt gehad daar hoef je geen maagd voor te zijn.

MMollie 10-07-2013 21:17

Ik ben het een soort van eens. Ik geef ook om innerlijk, en dan word ik nie blij van die meiden die zich "sletterig" gedragen en een hoger spermagehalte hebben dan jou. Natuurlijk hoeft ze geen maagd te zijn, maar niet sletterig zeg maar.

nova69 10-07-2013 22:58

Citaat:

Sammie22 schreef: (Bericht 33205783)
Het is toch belangrijk dat je van elkaar houd niet of je maagd bent of niet. En je kan nog steed trouwens als je als seks hebt gehad daar hoef je geen maagd voor te zijn.

Je kan prima trouwen met een vrouw die al 5 verschillende bedpartners heeft gehad. Maar ik heb het gevoel dat zulke vrouwen over het algemeen sneller vreemd zullen gaan na een paar jaar vaste relatie.

DAH 10-07-2013 23:11

Heb je daar bronnen voor? Of ben jij een ongelukkig persoon wiens geliefdes zijn vreemdgegaan?

MarcWeller 10-07-2013 23:19

jongens en meiden zijn als een sleutel en deur

een sleutel die op meerdere deuren past is een super sleutel,
een deur die door meerdere sleutels kan worden opengemaakt is een waardeloze deur

TheHunter 10-07-2013 23:56

forumwardiscussie over jongens en meiden in 3...2...

MarcWeller 11-07-2013 00:12

1..

koningcarl 11-07-2013 07:51

Citaat:

nova69 schreef: (Bericht 33206134)
Je kan prima trouwen met een vrouw die al 5 verschillende bedpartners heeft gehad. Maar ik heb het gevoel dat zulke vrouwen over het algemeen sneller vreemd zullen gaan na een paar jaar vaste relatie.

Dan heb je lekker vertrouwen in je relatie en je vrouwtje! (n)

Sammie22 11-07-2013 08:52

Citaat:

Waar haal jij zulke rare ideeen van daan man ? Alleen omdat iemand seks heeft gehad met meerdere partners betekend dat niet dat deze persoon niet trouw kan zijn aan 1. En hoezo zeg je dat het vrouwen zijn die na meerdere partners vreemd zouden gaan ? Vreemd gaan word gedaan door zowel mannen en vrouwen,

Little Phoebe 11-07-2013 13:38

Citaat:

koningcarl schreef: (Bericht 33202272)
Haha, ben je Moslim ofzo? Lekker neerkijkend op vrouwen zeg. :herp:

Generaliseer niet zo, er zijn genoeg debielen die op vrouwen neerkijken, dat heeft niks (niet altijd, althans) met religie te maken.
Citaat:

Eh.. 'al 5' ja? Maar een relatie aan gaan, dat mag wel? En mag je dan in die relatie seks met elkaar hebben, als je echt van elkaar houdt natuurlijk, of moet er per se een huwelijk aan te pas komen? En als ik seks heb gehad met 'al 5' mannen en ik van allemaal oprecht heb gehouden, heb ik dan ook een probleem met mijn toekomstige man, ben ik dan ook een afgelikte boterham?

Ik snap niet zo goed wat het probleem is ook, waar bemoei je je mee. Al zou iemand zich door 6 negers en een liliputter willen laten nemen op hetzelfde moment, daar heb jij toch niks mee te schaften? Je hoeft het zelf toch niet te doen, laat andere mensen dan lekker met rust.

Mutant_oud 11-07-2013 14:53

Niet elke vrouw wil per se trouwen en als ik als vrouw zou willen trouwen dan al zeker niet met een vent die denkt over afgelikte boterhammen :herp: We leven niet meer in de jaren Stillekes waar een vrouw afhankelijk gaat zijn van de inkomsten van de man. En als we het over seks over het huwelijk hebben, genoeg vrouwen die dat vroeger ook hadden en daardoor juist zijn getrouwd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.