![]() |
Ontmaagde meiden
Ik kan het niet geloven dat meiden al na een paar weken/maanden relatie al meteen aan een pik zuigen en al op 16 jarig leeftijd al meerdere sekspartners te hebben gehad. Wat nog erger is als ze al gepijpt hebben en/of in de kont geneukt zijn en zich dan ook nog als maagd voordoen:s
Bij feestjes enzo zie ik zelfs havo en vwo meiden al na een paar biertjes buiten een jongen aan het pijpen en zich ook niet laten bestempelen als een hoer. Hoe wouden deze meiden later nog trouwen? Alles verborgen houden totdat je man een soa heeft opgelopen door jou? Je pik in een gaatje stoppen waar al meerdere pikken in zaten en klaar kwamen:s zulke meiden zullen een paar jaar na een vaste relatie al meteen vreemdgaan om nog een mooi getal van het aantal bedpartners te maken. Seks hoort speciaal te zijn, maar daar merk ik niets meer van in Nederland. Zijn er nog jongens die het belangrijk vinden om de eerste te zijn, ipv van een afgelikte boterham een nummer op je voorhoofd te krijgen? |
Als ik iemand leuk vind (of in ieder geval leuk genoeg voor seks), waarom zou het mij dan ook maar ene fuck kunnen schelen of ze al mensen voor mij heeft gehad? Of eigenlijk, ik heb liever dat ze al mensen heeft gehad, want dan heeft ze wat meer ervaring en dat is ook wel prettig. Plus, hoe ouder je wordt hoe minder realistisch het is om te verwachten dat anderen maagd zijn.
|
Duidelijk een maagd.
|
Ik zie niet in hoe het opdoen van seksuele ervaring je tegenhoudt om te gaan trouwen. Meestal weet je namelijk wel iets over de achtergrond van je verloofde. Seks is niet bepaald taboe in Nederland. En dat je seks hebt wil natuurlijk niet zeggen dat je ook gelijk een SOA krijgt (daar zijn condooms voor uitgevonden). En vreemdgaan omdat je niet met genoeg jongens geneukt zou hebben is gewoon heel erg triest.
|
Je hebt wel een heel erg generaliserende kijk op seksueel actieve mensen/tieners. Jij blijft maagd tot de huwelijksnacht? Nou, anderen niet en die gaan later ook niet vreemd omdat ze in een monogame relatie zitten.
Je schrijft echt ongefundeerde onzin op, naar mijn idee. |
Citaat:
|
Met deze instelling blijf je maagd... :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is inderdaad een crime... de wereld gaat naar de klote
|
Citaat:
|
Eh. Beetje jammer dit.
|
De jongens in dit verhaal zijn uiteraard willoze slachtoffers.
|
En hierom ben ik tegen geloof.
|
nouja ik denk dat jongens eerder met tig mensen op jonge leeftijd naar bed gaan dan meiden maarja ik weetet eigenlijk niet..
sowieso ben ik het er ook niet mee eens maar laat ze toch lekker dom zijn, als ze het maar veilig doen ;) |
Ik heb het totaal irrelevant gevonden dat ik voor het merendeel van mijn bedpartners niet de eerste was.
Sterker nog: een maagd hoef je niet alles te leren. Dus dat spaart weer tijd (Y) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat je je beeld van maagdelijkheid en een huwelijk een beetje bij moet stellen. Sex is sex, niet alleen maar voor het "mooie" maar ook voor het plezier, hoewel ik zo gauw niet het plezier (voor het meisje) van iemand's pik aflikken zie, het is nogal éénzijdig. |
Citaat:
|
Mensen hebben nu eenmaal seks voor plezier. En als zo'n meid hier plezier uithaalt, wie zou het dan moeten uitmaken? Laat haar lekker, zolang ze het vrijwillig doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onzin natuurlijk. Ik moet er niet aan denken om een maagd te geven.
|
Citaat:
Sure. Wil je erover praten, joh? |
Tja, ik vindt het sloerig, ik zou ze wel flink doen op feestjes maar om er nou een relatie mee te hebben... het is duidelijk, dan, dat seks voor die meiden echt geen liefde is maar gewoon sletterigheid.
|
Citaat:
|
Ja, ik weet het klinkt hipocriet, maar ja, ik ben een jongen dat is echt toch heel anders.
Bij ons is het toch en dat vind de samenleving ook veel normaler dat wij dat doen, en wij... ja, het voelt gewoon instinctief minder vies. |
Nee hoor, je bent gewoon hypocriet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Seks binnen een vaste relatie heeft sowieso meerwaarde tegenover losse scharrels, ik heb het niet zo op de heersende mei-68-mentaliteit. Geen seks voor het huwelijk gaan dan weer te ver.
|
Citaat:
Ik vind het echt verbazingwekkend hoe ontzettend veel onzin er verkocht wordt in dit topic alsof het een feit zou zijn. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nogmaals; hypocriet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het een soort van eens. Ik geef ook om innerlijk, en dan word ik nie blij van die meiden die zich "sletterig" gedragen en een hoger spermagehalte hebben dan jou. Natuurlijk hoeft ze geen maagd te zijn, maar niet sletterig zeg maar.
|
Citaat:
|
Heb je daar bronnen voor? Of ben jij een ongelukkig persoon wiens geliefdes zijn vreemdgegaan?
|
jongens en meiden zijn als een sleutel en deur
een sleutel die op meerdere deuren past is een super sleutel, een deur die door meerdere sleutels kan worden opengemaakt is een waardeloze deur |
forumwardiscussie over jongens en meiden in 3...2...
|
1..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik snap niet zo goed wat het probleem is ook, waar bemoei je je mee. Al zou iemand zich door 6 negers en een liliputter willen laten nemen op hetzelfde moment, daar heb jij toch niks mee te schaften? Je hoeft het zelf toch niet te doen, laat andere mensen dan lekker met rust. |
Niet elke vrouw wil per se trouwen en als ik als vrouw zou willen trouwen dan al zeker niet met een vent die denkt over afgelikte boterhammen :herp: We leven niet meer in de jaren Stillekes waar een vrouw afhankelijk gaat zijn van de inkomsten van de man. En als we het over seks over het huwelijk hebben, genoeg vrouwen die dat vroeger ook hadden en daardoor juist zijn getrouwd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |