![]() |
eerste biertje
Hoe oud was je toen je voor de eerste keer een biertje dronk. (of een paar slokjes ofzo).
Ik ben namelijk 15 en heb nog nooit gedronken, vroeg me af of dat raar is. |
Ik heb op m'n 17e (twee maanden geleden) voor het eerst een biertje helemaal opgedronken (halve liter tsjechisch bier. Kleinere glazen hebben ze niet.) Ergens rond mijn 6e of daarvoor had ik mijn eerste miniscule slokje gehad.
|
Ik drink dan wel geen bier, maar ik heb mijn eerste drankje gedronken toen ik 16 was.
Waarom zou dat raar zijn? |
14 of 15, na het werk of na de examens.
|
15 in een brouwerij :D
|
Eerste paar slokjes toen ik 6-7 was ofzo. Gewoon om te proeven. Eerste keer echt biertjes drinken was denk ik rond mijn 13-14.
Verder is het niet zo relevant wat raar is of niet. |
Citaat:
|
Wat Reverend zegt.
Je bent echt niet raar als je nog geen bier/andere alcoholische dranken hebt gedronken op je 15e. Als jij het niet wilt, dan doe je het lekker niet. En je vooral niet laten pushen door leeftijdsgenoten, het is veel stoerder om nee te zeggen als je het niet wilt dan om het tegen je zin in wel te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik voel me gevleid :o
|
Ik vind bier gewoon goor :P
Ik heb liever mixjes |
Citaat:
Citaat:
Wat. |
Ik was nog een heel stuk ouder dan jij, dus maak je niet sappel.
|
Ik drink niet, een gezond lichaam is een gezonde tempel en gezonde geest zeggen ze bij mij op de vereniging.
|
Een beetje alcohol verpest je lichaam niet, hoor.
|
Tja maar ik wil niet mijn toekomst riskeren, straks raak ik verslaaft....
|
als je dat al denkt, kan je beter gewoon je flesje limonade pakken en je deken opwarmen
|
Mijn ouders hadden vroeger een café dus ik mocht al vroeg proeven. Vooral bier vond ik heerlijk. 'echt' drinken toen ik 14 was ergens, maar de keren dat ik tipsy was is op één hand te tellen. En nu nog steeds eigenlijk.
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat dus, als je al zo makkelijk denkt
|
4 jaar... Als ik niet kon slapen kreeg ik altijd een paar slokken.. Werd ik rustig van :P
|
Bier is nou niet echt heel verslavend.
Ik dronk m'n eerste biertje ook een paar maanden geleden. Ik kan trouwens wel genieten van een goed biertje hoor :D. |
Ik was 18, Ik wou er nooit aan beginnen omdat ik zag hoe vervelend mijn vrienden ervan werden. Dit heeft mij altijd tegen gehouden.
|
14
|
Citaat:
|
Ik was dertien. Stiekem met wat vrienden door een oudere vriend laten kopen. Daarna gewacht totdat ik zestien was.
Zoals al eerder gezegd, moet je gewoon doen wat jij prettig en goed voor jezelf vindt. (Behalve als je het goed vindt om jezelf coma te zuipen, maar neem aan dat niemand dat een goed idee vindt) |
Eerste glas bier was ik 15, eerste glas alcohol ongeveer 12 denk ik. Proeven van vanalles al vanaf 6 ongeveer.
Maar ik geloof niet dat het raar is als je niet of nog niet drinkt. Genoeg sporters die in hun leven nog geen twee glazen hebben gehad. |
Ik heb geen idee meer hoe oud ik was. Probably 12-14 jaar of zo. En verder maakt het geen drol uit, al drink jij je ganse leven geen alcohol. Nobody cares, really.
|
Het is echt niet raar hoor er zijn heel veel andere mensen die dat ook hebben ;)
|
Citaat:
|
Ik iets van 10...Maar dat was toen één klein slokje 0.0 bier...:P
Verder vind ik 't heel ranzig en heb ik rest van mijn leven liever een alcohol vrij lichaam...wss zal ik er niet eens aan beginnen. Mijn wiskunde is op mijn school met 3000 leerlingen de top-docent van bijna iedereen. Hij is fucking gespierd...fucking nice...fucking alles. Ik had al vanaf 't begin van 't jaar respect voor hem gekregen. Dit respect ging helemaal omhoog toen ik hoorde dat hij in zijn hele leven geen 1x heeft gerookt, geen 1x heeft gedronken en ook nog nooit een of ander soort drugs heeft gebruik....met drugs snap je wel dat ik niet cafeïne en zo bedoel |
Eerste slokjes geen idee eerste glas een paar maanden terug ik ben nu 15 maar je moet toch zelf weten of je drinkt?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |