![]() |
mee uitvragen
Ik ben 13 en ga naar de 2de.
Ik zit bij een jongen in de klas waar ik nu al 1 jaar verliefd op ben. Ik weet het niet zeker maar volgensmij weet hij dat ik hem leuk vind. ik heb van mijn vriendin gehoord dat hij zei dat hij op blond valt, ik ben blond jeej! :) Ik wil hem graag mee uitvragen maar hoe doe ik dat? Telkens als in hem zie weet ik niet wat ik moet zeggen en draai ik me om... Kan iemand mij helpen??? xxx lana |
"wil je met mij mee uit"?
|
Als het toch zo makkelijk was...
|
Begin over een film en drop een beetje nonchalant dat jullie misschien samen die zouden kunnen kijken in de bios.
Of de ouderwetse aanpak van Reverend. |
Vraag hem gewoon; heb je zin om samen met mij "hier of daar" heen te gaan?
|
Citaat:
Het gaat er niet om wat je zegt, het gaat erom dat je het zegt. Geen tip die je hier krijgt gaat het makkelijker maken, je moet het gewoon een keer doen. Zodra je dan op hem bent uitgekeken is het ook een stuk makkelijker op nieuwe aanspraak te maken. |
Oke, maar hoe spreek ik hem aan, zonder dat zijn vrienden erbij zijn? En wat als hij nee zegt?
En de vakantie is begonnen moet ik het dan na de vakantie doen? Wat vinden jongens nog meer leuk om naartoe te gaan? Ff een vraag aan de jongens, hoe zouden jullie uitgevraagd willen worden dat je sneller ja zegt? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Jah, da snap ik maar wat vind je nou het leukst om naartoe te gaan?
Als 13jarige jongen heh? |
Wat dacht je van de film?
En ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam wil het vaak ook nog eens lukken als je op een wat zonnigere dag mensen uitnodigt om een beetje te chillen in het Vondelpark of A'damse Bos ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 op 1 met m zijn (lame pun intended) en het dan vragen. Het over de bijv kermis hebben en dan vragen "zullen we anders samen gaan?". Zo heb ik mijn vriendin ook meegevraagd naar de kermis (mn eerste date xD)
Maar soms moeten dingen ook van de man in de relatie afkomen ;) Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22. |