![]() |
Stijve piemels
Hoi hoi!
Iedereen heeft wel iets waar hij/zij enorm opgewonden van raakt. Ik wil graag met jullie delen dat ik altijd zo enorm opgewonden raak van stijve piemels. Vind ik gewoon geil om te zien. Ik zit vaak achter het internet om daar specifiek naar te kijken en ondertussen vinger ik mezelf (bloos) Zijn er nog meer meiden die dit doen eigenlijk, of ben ik de enige? :confused: |
Er zijn vast nog meer meisjes die dat doen.
|
Gewoon masturberen dus. Doen er wel meer.
|
Citaat:
|
Er zijn heel veel jongens en mannen die ook geil van stijve pikken worden.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik durf er mijn (slappe) piemel om te verwedden dat je niet de enige bent!:p
|
Citaat:
|
(bloos)
|
Dat is zegmaar de bedoeling zodat je gaat neuken en babys krijgt en er zo mensen op aarde blijven.
|
inb4 100 jongetjes haar een bericht sturen met de vraag of ze wil sekscammen
|
natuurlijk ben je niet de enige, waarom denk je dat er zoveel plaatjes van op het internet staan?
|
Citaat:
Dat er plaatjes van iets op internet staat, wil nog niet zeggen dat er meer mensen ook specifiek naar zulk soort dingen zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus als TS op zoek gaat naar stijve piemels en ze vindt die (duh) dan is zij dus niet de enige die die dingen graag wil zien. |
Citaat:
conclusie: er zijn meer mensen die op internet naar justin bieber kijken dan naar je moeder |
Citaat:
|
Ja hoor Clara. Dat doen heel veel meiden als ze geen vriendje hebben.
|
Ik heb de hele discussie met naar elkaar uitlokkende berichten maar even verwijderd, voordat dit nog verder uit de hand loopt. Laten we het gewoon bij het topic houden. Verdere discussies doen jullie maar via PM.
|
vindt je het nog steeds geil om te kijken?
|
oud topic waar moeten de foto's heen lol
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |