![]() |
Klachten na verdoving
Ik ben vandaag naar de tandarts geweest, een nieuwe tandarts omdat ik verhuist ben.
Nu lijkt het erop dat de verdoving wat meer uitwerking heeft dan normaal. Behalve dat mijn linkerkant van mn mond nog verdoofd is, voelt het dof achter m'n linkeroog, raar gevoel aan mn linkeroor, tintelt mn linkerarm en hand, mn linkerbeen en ben ik heel erg moe maar ook dat gevoel manifesteert zich vooral aan de linkerkant van mn lichaam. Herkenbaar voor iemand? is het normaal? Kunnen deze klachten uberhaubt door de verdoving komen? |
Hmz dit weet ik niet. Soms duurt verdoving wat langer dan andere keren. Het is raar dat je het door je hele lichaam voelt, normaal verdoofd het alleen directe verbindingen van de plek waar het ingespoten wordt, dat zou dus alleen je kaak moeten zijn. Of je klachten komen door de verdoving of iets anders weet ik niet.
Als je misselijk wordt, moet overgeven (of neiging tot) en hoofdpijn krijgt moet je er wel (snel) mee naar een arts. |
soms gebeurt het dat de zenuw die verdoofd is per ongeluk geraakt wordt met de verdovingsnaald en dan kan je mond wat langer doof blijven dan normaal. En als ze iets meer verdoving gebruiken kan je tot je neus en onder je oog aan verdoofd raken. Dat is niet gek. Al die andere klachten aan de linker kant van je lichaam (je arm en je been) kunnen niet van de verdoving komen. Hoe is het nu?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het misselijk en hoofdpijn kan aangeven dat er lucht is meegespoten, een luchtbubbeltje in dat systeem komt meestal in de knoop bij belangrijke punten, centrale zenuw, hersenen of dergelijke. Vanaf daar begint alles dan op te stoppen wat de problemen zo erg gaat maken. Als het weer weg is denk ik overigens niet dat je je daar nog zorgen over hoeft te maken :P |
Citaat:
|
misselijk zijn is volgens mij heel normaal, dan ben je gwn gevoelig voor 1 van de bestandsdelen van de verdoving.
ik moest een jaar geleden ook naar tandarts voor tanden trekken, ik werd toen ik terug naar auto liep duizelig en viel bijna flauw en moest overgeven door de verdoving, maar dat komt dus gwn omdat je dus voor zo'n bestandsdeel gevoelig bent. dat maakt niet zo uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het lupus is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dank voor het antwoorden overigens.. Was inderdaad dezelfde avond nog verdwenen, dus zal verder geen kwaad kunnen. Was wel gewoon benieuwd :)
|
Citaat:
|
Weet je welk middel hij heeft gebruikt? Je zou een bijsluiter kunnen zoeken ervan, kijken wat daarin vermeld wordt. Ik zou deze reactie overigens voor de zekerheid wel bij je tandarts melden, misschien dat je inderdaad niet goed reageert of die stof, dan kan hij daar de volgende keer rekening mee houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou in zo'n geval toch even de tandarts raadplegen, en eventueel ook je oude tandarts om te kijken of er verschil is in het middel dat ze gebruiken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13. |