![]() |
Steam Summer Sales
-
|
|
Day 4 (14-04-'13)
Spoiler
De deals van vandaag zijn een beetje meh. Maar goed, ik zit ook al vrij ver door mijn budget heen dus dat mag ook wel eens. |
Offtopic: Leuk, idee maar ik vraag mij af of dit een topic waard is. want op een gegeven moment stop je met het toevoegen van posts. Gelukkig zijn er sites die dit bijhouden. Daarnaast zie ik dit als spam
|
Mja, op een gameforum waar ik op zit hebben we ook een Steam summersale topic en het fijne daaraan is dat mensen je soms op games die on sale zijn wijzen die je anders nooit ontdekt zou hebben. Dat wil hier helaas (nog) niet zo goed lopen :(
|
Ik zat dit weekend ergens anders (ivm North Sea Jazz) dus ik ga morgen meteen kijken of ik iets op steam zie. Ik wacht.in ieder geval op de uitbreiding van Medieval 2: TW.
|
Op Something Awful werkt dit wel ja, maar ik heb niet het idee dat s.com hier echt op zit te wachten :/ Wel jammer want op SA is het echt heel gezellig in dat topic. (Y) En ja ik heb al best wel wat gekocht. Stiekem hoop ik nog op Rayman Origins in de uitverkoop.
|
Tsja. Als je sales wilt zien kan je ook gewoon steam opstarten.
Citaat:
|
Zou Dishonored het waard zijn? mmm
|
Dishonored is best gaaf als je van stealth gameplay houdt. (y)
|
Dishonored is wel tof maar imo erg kort. Binnen een paar uurtjes uitgespeeld, of je moet zo'n bloemkool zijn die het spannend vindt om elke archievement/secret te vinden.
Oh, en hij was ietwat makkelijk. |
Citaat:
|
Ik heb Dishonored en Fallout: New Vegas aangeschaft.
|
Citaat:
Citaat:
|
Die had ik bijna gekocht maar vond m nog te duur :herp:
|
oh, update btw.
|
woot, SS2 voor 2,49
|
Mark of the ninja is ook heel tof.
|
Nou, buit van vandaag: Dear Esther, To The Moon, Mark of the ninja, SS2 en Alan Wake Franchise voor 14,20 (y).
|
Citaat:
En het ziet er al heel gaaf uit in ieder geval, ik ben al blij met die aanschaf. Dadelijk Dishonored bekijken. |
Dishonored toch niet gekocht ik ga hem gewoon van mijn broertje lenen net zoals Tomb Raider.
En ik snap de haat tegen Fallout NV niet. |
welke haat?
|
Ik heb gisteren Fallout 3 en New Vegas, RTW: Alexander, M2 TW: Kingdoms en Tale of Two Worlds gekocht.
|
Beste aankopen tot nu toe: CIV5 Brave New World en Bioshock: Infinite. <3
|
Fijn te zien dat dit topic toch nog van de grond is gekomen :) Ik heb ook al redelijk wat aankopen gedaan:
- Just Cause 2 - Surgeon Simulator (:o) - Tomb Raider Collection - The Witcher 2 - Hitman Collection - The Walking Dead (+ 400 days) - Sleeping Dogs Nog niet alles kunnen proberen omdat ik op dit moment alleen mijn kragge laptop heb om games op te spelen, maar zodra ik weer thuis ben ga ik eens goed genieten van mijn nieuwe collectie games :) |
Ik heb lekker
Portal 2, Counterstrike Source en Counterstrike Global Offensive gekocht |
Waarom source en GO? Koop dan alleen GO.
|
Citaat:
|
Source speelt niet beter.
|
Da's een mening, want in GO is het hele damage/hitsysteem anders, terwijl dat van source wat klassieker is. Ik vind 't persoonlijk wel :D
|
Dan heb je GO niet genoeg gespeeld. Dat benadert 1.6 een stuk accurater. Source is een beetje de sesamstraat-variant van CS.
|
Reclame mocht niet toch?
|
Citaat:
Er is een verschil tussen reclame maken en discussiėren over games. (In dit geval de games in de sale) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |