![]() |
jouw eerste zaadlozing
Hallo allemaal,
Ik ben nu 14 en heb een week geleden mijn eerste zaadlozing gehad. Ik vroeg me af wanneer die van jou was ;) |
........Nee. :facepalm:
|
Weet ik veel, 12 à 13 ofzo. Hoezo zou je dit eigenlijk willen weten?
|
Citaat:
|
antwoord: middel
|
op myn 12 ;)
|
14/15 ofzo, nooit natte droom gehad ofzo kwam gewoon door de eerste keer fappen.
|
Nee hoor, 14 is een vrij normale leeftijd.
|
Ik was zelf 13 toen ik door masturberen mijn eerste zaadlozing kreeg.
|
Citaat:
|
ik denk 12...
|
Citaat:
|
Op m'n 11de
Net voor me 12de verjaardag .. Ik schrok ervan want ik wist niet wat het was haha :P |
Citaat:
De meeste jongens krijgen hun eerste zaadlozing tussen hun elfde en zestiende jaar. Vanaf dat moment ben je geslachtsrijp en kun je een meisje zwanger maken. De eerste zaadlozing van een jongen kan een natte droom zijn, maar dat hoeft niet. Je kunt ook je eerste zaadlozing krijgen als je jezelf aftrekt of als je met iemand vrijt. Natte droom Een natte droom is een spontane zaadlozing van een jongen tijdens het slapen. Als je wakker wordt en je voelt dat je bed nat is, kun je denken dat je geplast hebt. Dat is dus niet zo, je hebt een natte droom gehad. Een natte droom ontstaat spontaan, vaak zonder dat je droomt over seks. Wil je meer lezen over een zaadlozing? Je kunt de folder 'Zaadlozing' gratis downloaden op de website van Sense: http://www.sense.info/jongenslichaam/penis/zaadlozing/ Sense Jan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was er zelf nogal vroeg bij :)
|
Een week voor mijn veertiende verjaardag. Voordien speelde ik wel al een jaar of twee met mijn piemel totdat hij stijf werd en soms voelde ik hem schokken maar er kwam niks uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom het vroeger bij jouw eruit liep en nu spuit weet ik niet. Bij mij heeft het altijd gespoten. |
Citaat:
|
16 jaar nog nooit denk ik een nattedroom gehad maar de eerste keer da ik rukt stond ik bij mijn badkuip want ik dacht dat er echt wel een liter ofzo uit zou komen -__- dus niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was 13 en kreeg ook tijdens mastrubatie mijn eerste zaadlozing.
|
Oh god, pas op je 14e!
|
Citaat:
|
toen ik 11 was
|
ik was laat denkik.. 14 ofso..
|
Ik was 15.
|
11,5 nat droompje :X