![]() |
Taalkamp
Hallo allemaal,
Mijn moeder stelde me voor om 10 dagen naar Oxford te gaan en dan een taalkamp te doen. Ik sta een 5 op mijn eindlijst dus ik zou het wel kunnen gebruiken. Alleen zie ik mezelf niet in het Engels tegen andere buitenlandse Jongeren praten. Dus ik heb bedankt. Maar is het eigenlijk wel zo erg? Hebben jullie ervaring met een taalkamp en wat vinden jullie ervan? Alvast bedankt. |
Wat zou er sowieso erg aan zijn?
|
Zie niet alleen het probleem ervan in dat je geen engels kunt, je bent daar waarschijnlijk echt niet de enige niet-engelse en het is een unieke kans om jongeren uit andere landen te ontmoeten en ook gewoon een leuke week te hebben, je zit daar echt niet de hele dag zinnen te ontleden of lingo te spelen.
|
Ik ben wel eens op taalkamp geweest in frankrijk (om frans te leren, maar op de campus werd er vooral engels gepraat) Ik vond het hartstikke leuk, er komen veel mensen uit verschillende landen en je maakt gezellig samen lol. Sochtends les en smiddags gezellig met zn allen, je leert veel nieuwe mensen kennen, leert iets over hun culturen en je leert engels, ik zeg doen!
|
Sowieso is kamp met wat buitenlandse jongeren rond die leeftijd altijd een goed idee. Wellicht zijn er nog wat engelse meisjes die wel zin hebben om te ballen.
|
Citaat:
|
Ik zou het doen! Als het niet zo duur is, mag ik ook van mn ouders. Ik ben ook nogal slecht in Engels namelijk. Maar helaas :((
|
Ben je inmiddels al vertrokken? Zo nee: sowieso doen, is toch alleen maar leuk zo in je vakantie op kamp in het buitenland, met allerlei mensen uit andere landen? En hoe slecht je taalkennis ook mag zijn: je zult je verbazen hoe ver je komt met gebaren en net die paar woordjes die je wél kent, echt! En je leert er nog wat van ook. :) Veel plezier gewenst! (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |