Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   weer beginnen as week... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=188096)

alpha 16-08-2002 21:47

weer beginnen as week...

Bah, mijn vakantie is alweer voorbij! Net nu het weer lekker weer wordt. Ik moet dinsdag mijn rooster en boeken halen en woensdag begint mijn middelbare school-leven weer!
Ik vind mezelf best zielig.. Wie is dat ook?

Black Soul 16-08-2002 22:17

ik ook :(

Carpe Diem 17-08-2002 00:48

ikke, ikke, ikke is ook zielug!

:(

Lucky Luciano 17-08-2002 08:36

Ik moet maandag (d8 ik :o) m'n boeken halen. En woensdag begin ik :(. Het enige voordeel is dat ik iedereen weer zie

Lyx 17-08-2002 09:04

3 september pas :o

~Meliss@~ 17-08-2002 13:35

wij gaan maandag survivalen, dinsdag de boeken en het lesrooster ophalen en dan moeten we woensdag ook weer beginnen:(

C5C5C 17-08-2002 13:45

Inderdaad eindelijk weer eens goed weer en dan moet je naar school :mad:

mar87 17-08-2002 17:41

moet dinsdag weer beginnen. 'kheb 'r wel zin in, wel shit dat 't nu net mooi weer is. maja pech. 't is niet anders

Kat 17-08-2002 17:50

Dinsdag krijg je je boeken en woensdag moet je beginnen? verwachten ze dan ook dat je je boeken op die ene dinsdag even gaat kaften of moet je dat in een tussenuur afmaken ofzo? hebben ze leuk geregeld... mijne kwamen met de post. (iswelbeter)

the tourist 17-08-2002 17:59

Citaat:

Kat schreef:
Dinsdag krijg je je boeken en woensdag moet je beginnen? verwachten ze dan ook dat je je boeken op die ene dinsdag even gaat kaften of moet je dat in een tussenuur afmaken ofzo? hebben ze leuk geregeld... mijne kwamen met de post. (iswelbeter)
Ja, dat moet ik ook :( Ik moet dinsdag om 1 uur boeken halen, en de volgende dag weer gewoon naar school. Maar ik ga dinsdag niet alle boeken kaften, alleen degene die ik woensdag nodig heb, de rest doe ik later wel :o

Pinkish Dress 17-08-2002 18:27

Ik moet dinsdag boeken halen.. helemaal uit Arnhem, terwijl ik in Groningen naar school ga.. Maja :(

En ik moet in de week van 2 september pas weer beginnen :D

MAGIC-MAN 17-08-2002 18:48

Citaat:

MoonMonkey schreef:

Ja, dat moet ik ook :( Ik moet dinsdag om 1 uur boeken halen, en de volgende dag weer gewoon naar school. Maar ik ga dinsdag niet alle boeken kaften, alleen degene die ik woensdag nodig heb, de rest doe ik later wel :o

Ik kaft al nie meer sinds de brugklas :D Maar ik moe pas woendag (26-8) weer na school. :o

disposition 18-08-2002 11:11

:( morgen alweer naar school
maarja donderdag vrijdag zaterdag zondag maandag lowlands :D

only 1 18-08-2002 13:00

Ik moet maar de 2de september terug beginnen duse ik kan nog goed genieten van de vakantie

alpha 18-08-2002 15:04

Citaat:

Kat schreef:
Ja, dat verwachten ze inderdaad. Ik kaft ze trouwens wel, vorig jaar had ik mijn CKV boeken niet gekaft maar daar hebben ze niks van gezegt omdat we telkens een andere docent hebben. En bij andere vakken heb je een GROOT probleem bij ons op school als je het niet kaft. Maar ik vind het niet zo'n ramp, ga samen met overbuurmeisje kaften die gaat dit jaar naar de eerste, is wel gezellig. Beetje bang maken, haha

sas 18-08-2002 18:16

Citaat:

Kat schreef:
Valt wel mee hoor, je kaft op dinsdag de boeken die je woensdag nodigt hebt. Op woensdag kaft je de boeken die je donderdag nodig hebt enz. misschien ben je er dan langer mee bezig maar je hoeft het niet in een keer te doen

Amidala 18-08-2002 18:22

morgen begint het weer :)

Morgen alleen rooster ophalen, foto maken, enz. We hebben dit jaar weer dezelfde boeken als afgelopen jaar, en die mochten we thuishouden, dus geen gedoe met kaften dit jaar.
Woensdag beginnen de lessen.

halve banaan 18-08-2002 19:27

Pfff ook is ik zielig, het enige "voordeel" is dat dit mijn laatste jaar wordt, althans als alles goed gaat :p

In mei de examens, en dat is best al (heel) snel :)

Rioto 18-08-2002 21:31

ik over 2 weken helemaal bagger man , vorig jaar was echt CHILL helemaal geen zak uitvoeren , alleen dit jaar stage lopen en dat is niet fijn

!Fa!Ke 18-08-2002 22:09

dinsdag om HALF 10 me boeken al halen, en ik neem 2 boeken mee ovzo om te kaften en verder wel waar ik huiswerk voor heb, anders ploft me tas uit elkaar. Maaaar ik moet woensdag naar school en ik vind ut helemaal NIET erg en ik wil heeel graag weten wie mijn mentor wordt en me rooster weten en welke leraren ik krijg enzo

euro 18-08-2002 22:11

Ja ik begin volgende week ook weer. Aan de ene kant wel leuke, dat je weer veel mensen ziet enzo, aan de andere kant ook vervelend want ik ben een beetje lui geworden, en ik heb totaal geen zin in hw, pw's enz .

citroen 19-08-2002 08:21

'k begin de 26e weer... alleen rooster ophalen dan ;)
maar 'k heb er echt geen zin in :/
en vandaag ga 'k maar eens kijken bij wie 'k in de klas kom.

succes hè, als je vandaag weer naar school gaat ;) :)

en ikke heb gelukkig nog een weekje vakantie :D (y)

Alana 19-08-2002 08:57

Moet vandaag m'n rooster en boekenfondskaart ophalen, woensdag beginnen de lessen weer... :(

Miracle 19-08-2002 13:47

Nou morgen beginnen mijn lessen weer :mad:
Gelukkig wel wenweek, dus minder les als in een normale week (zeg maar gerust dat de school z'n lokalen nog niet klaar heeft, en daarom maar een wenweek in last) :D
Vrijdag sportieve activiteiten + barbeque tot 18.00 uur !!!! :mad: Laat ik nou net met m'n baas om 15.00 afgesproken hebben om te werken :mad:

Kuzzzz

Balance 19-08-2002 16:27

Citaat:

MAGIC-MAN schreef:

Ik kaft al nie meer sinds de brugklas :D Maar ik moe pas woendag (26-8) weer na school. :o

bij ons mag je bij bepaalde docenten de les niet in als je je boek niet gekaft heb :rolleyes:

ik hoef pas 4 september naar school, 3 september boeken ophalen. bij ons moet je het dus ook in één dag doen, maar ja, dat worden toch alleen de boeken die ik dan woensdag nodig heb!

en de eerste week maakt het ook niet uit hoor, als je een boek nog niet gekaft heb... daarna pas :D:rolleyes:

Sommetje 20-08-2002 16:58

Wees blij dat je naar school mag! Je hebt toch zeven weken vakantie gehad. Is dat nog niet genoeg, rupsjenooitgenoeg??

kleinmeisje 20-08-2002 18:26

ik moet morgen weer naar school.. gelukkig is het nu geen lekker weer, is het meteen een stuk minder erg :rolleyes:

alpha 20-08-2002 21:19

Citaat:

Sommetje schreef:
Wees blij dat je naar school mag! Je hebt toch zeven weken vakantie gehad. Is dat nog niet genoeg, rupsjenooitgenoeg??
Ik moet er gewoon weer een beetje inkomen! Ik ben nu zo gewend aan laat naar bed, laat eruit. En ik heb ook helemaal geen zin in dat schoolritme. Alsof je zelf geen leven hebt buiten school. En blij? Ja, misschien wanneer het weer een beetje gezellig wordt op school en later zal ik heus wel blij zijn dat ik braaf mijn HAVO heb afgemaakt met een studie erachteraan. Maar ja, dat is later....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.