Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Cocaine (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1881004)

MarcWeller 15-07-2013 21:18

Cocaine

hallo ik heb een paar vraagjes over cocaine,

1.Hoeveel betaal je meestal voor 1 gram?
2.Hoeveel lijntjes haal je uit 1 gram?
3.Doet de eerste keer snuiven pijn?
4.Ik zit aan roactuane waardoor ik ook geen alcohol mag drinken, omdat invloed heb op me lever, weet iemand of je wel cocaine kan nemen met roactuane?
5. ben bijna 17, 1.92 lang, en 91 kilo, moet ik ergens rekening mee houden als ik snuif?
6.voorderest nog nooit ervaring gehad met andere drugs dan wiet, moet ik ergens mee oppassen?

als iemand nog tips heb of waarschuwingen, ik hoor ze graag,
ik wil samen met een vriend cocaine gebruiken op een groot feest over een maand,

mvg, marc

Patataap 15-07-2013 22:04

€40/50/60 de gram. Meer dan genoeg als je geen ervaren gebruiker bent. Ja het doet pijn, het voelt alsof je met een tandenstoker in je neus hebt zitten boren.
Wat je medicijnen betreft weet ik het niet maar ik zou het zeer, zeer zeker niet aanraden!
En ja, houdt er rekening mee dat je het gewoon niet moet doen. Je bent veel te jong. Neem eerst andere drugs godverdomme. Waarom gelijk aan de heavy shit? er zit genoeg tussenin!

MarcWeller 15-07-2013 22:28

Waarom gelijk aan de heavy shit?
dat is omdat ik wist dat pillen invloed op me lever hebben, maar niet zeker wist van een snuifbare vorm,
door roactuane kan ik geen alcohol en pillen nemen, dus misschien snuiven dacht ik,
daarom vroeg ik het eerst ook even, ik denk dat ik beter maar niet kan doen of er over praten met me huis arts (vertrouwelijk)

Mutant_oud 15-07-2013 22:48

Drugs werken sowieso in op je lever, je lever breekt gewoon schadelijke stoffen af. Als jij medicatie neemt die zo zwaar belastend is, zou ik altijd praten met je huisarts, dat zou altijd vertrouwelijk moeten zijn. Je wilt niet dat je lever zo naar de knoppen is dat je niets meer durft eten en drinken (en dat gaat verder dan alcohol, noodzakelijke medicatie die je niet zomaar mag nemen, steenvruchten en pikant eten dat je moet vermijden...).

Dat je dingen wil doen, prima, maar informeer je bij iemand die weet wat je neemt en wat het met je lichaam doet. Diegenen die drugs gebruiken, weten misschien niet wat je medicijnen doen, je arts weet dat het best.

bloodyb 16-07-2013 10:54

Kijk eens op www.jellinek.nl. Daar staat info over coke en ander spul. En mss kan je ze een email sturen met specifieke vragen.

lovage 16-07-2013 14:18

Citaat:

MarcWeller schreef: (Bericht 33212909)
hallo ik heb een paar vraagjes over cocaine,

4.Ik zit aan roactuane waardoor ik ook geen alcohol mag drinken, omdat invloed heb op me lever, weet iemand of je wel cocaine kan nemen met roactuane?
5. ben bijna 17, 1.92 lang, en 91 kilo, moet ik ergens rekening mee houden als ik snuif?
6.voorderest nog nooit ervaring gehad met andere drugs dan wiet, moet ik ergens mee oppassen?

als iemand nog tips heb of waarschuwingen, ik hoor ze graag,
ik wil samen met een vriend cocaine gebruiken op een groot feest over een maand,

mvg, marc

50ish
dunno, ken gasten die een halve gram er in 1 keer in nakken
in vergelijking met pep niet
geen idee
je moet er rekening mee houden dat coke duur en saai is.

Reverend 16-07-2013 15:46

Bespaar jezelf de moeite en het geld en rook nog een jointje.

MarcWeller 17-07-2013 22:31

me jointje rook ik ook nog wel en wiet kost me geen geld, geld verdien nou ik zat in de zomermaanden, en moeite is het niet, maar gewoon de drang hebben om een ander gevoel te krijgen (moeilijk uit te leggen in woorden) maar het zelfde gevoel als bij eerste keer blowen

koningcarl 17-07-2013 23:51

En vervolgens ben je cocaïne verslaafd. Het is maar wat je wilt.

Patataap 18-07-2013 01:05

Ja en op een begeven moment kom je op het punt met coke waar je nu met wiet zit.

Prospect 18-07-2013 11:49

Citaat:

MarcWeller schreef: (Bericht 33212909)

1. 40, 50, 60eu zoals al eerder genoemd.
2. Weet ik niet, ik heb nog nooit een gram opgemaakt, enkel wat van vrienden gehad.
3. Ik vond het eigenlijk niet echt pijn doen. Maar goed, ik vind pep snuiven ook best grappig aanvoelen terwijl veel mensen het ook vrij pijnlijk vinden :P Is persoonsgebonden natuurlijk.
4. Ik kan het je alleen maar afraden, maar bel hiervoor even je huisarts.

Ik raad je aan om het de eerste keer thuis te doen en niet op een feest, je bent immers niet bekend met de stof. Als je er fout op reageert ben je in ieder geval in een veilige omgeving.

MarcWeller 18-07-2013 15:34

Citaat:

Patataap schreef: (Bericht 33215587)
Ja en op een begeven moment kom je op het punt met coke waar je nu met wiet zit.

ja daar heb je wel een punt, nog maar even goed nadenken..

Reverend 18-07-2013 15:56

Citaat:

MarcWeller schreef: (Bericht 33215497)
me jointje rook ik ook nog wel en wiet kost me geen geld, geld verdien nou ik zat in de zomermaanden, en moeite is het niet, maar gewoon de drang hebben om een ander gevoel te krijgen (moeilijk uit te leggen in woorden) maar het zelfde gevoel als bij eerste keer blowen

Doe een keertje paddo's/truffels met een vriend. Geweldig gevoel maar totaal geen verslavingsfactor.

MarcWeller 18-07-2013 20:26

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33216163)
Doe een keertje paddo's/truffels met een vriend. Geweldig gevoel maar totaal geen verslavingsfactor.

Ik zal het is proberen!, binnekort 2 weken alleen thuis dan even bestellen maar

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.