![]() |
Seksplekjes
Stel, jij en je partner zijn toe aan seks maar je hebt geen privacy bij jou en ook niet bij je partner. Welke oplossing zouden jullie dan bedenken? Kennen jullie leuke plekjes?
|
een schuur
|
het bos, een weiland, een tent, een zandbak
|
Hotelkamer.
|
Hm.. Misschien een parkje ofso maar dan wel s'avonds (als dat mogelijk is) enne vergeet je rubbertjes niet ;)
|
Citaat:
|
Wat bizar, waarom is er geen privacy bij mij? Heeft Hezbollah mijn appartement bezet?
|
Citaat:
|
Speeltuin lol
|
bosjes (kan nu met dit weer)
auto als je die hebt. |
Bij een vriend die al op zichzelf woont en die wel een dagje ergens anders wil slapen. Toch bij een van jullie als jullie ouders even weg zijn. In de badkamer (want badkamerdeuren kunnen praktisch altijd op slot). In de trein-wc. In een hotel met kamers die je per uur kunt huren. In een duinpan. Over de webcam.
|
Onder je bureau.
Hmmmm.... laat me denken! In de kast neeee! OT: ga er gewoon eventjes tussenuit en huur een hotelkamertje! |
ga gwn naar een rustig plekje achter een schuur ofzo of in een takken hut door een random iemand gemaakt..
en je kan ook gwn om privacy dat kan ook nog altijd..?? |
Citaat:
In de duinen als je aan zee woont. Gewoon beetje afgelegen. Vergeet dan wel geen kleedje ofzo mee te nemen. ;) |
Hee,
Ik doe het wel gewoon thuis... extra dingen wat ik gedaan heb/doe: Park, tuin, schuur, open veld :$ maakt het extra spannend... hotel kamer.. paskamer van een winkel :P |
Ik heb mijn gastenkamer wel eens beschikbaar gesteld aan stelletjes met de voorwaarde dat ik mocht meekijken. Was voor allemaal bevredigend. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het liever niet willen dat iemand meekijkt en masturbeert als ik en mijn vriendin neuken. Als je dit bekrompen of wereldvreemd vindt oké, maar toch blijft het mijn mening.
|
Citaat:
|
Dan zal ik het anders verwoorden, ik vind het bizar. Zo beter?
|
Och, niet iedereen is hetzelfde. De jongens zijn blij met een plekkie waar ze los kunnen gaan en de meiden vinden het wel spannend aan hun blikken te zien. Dat niet iedereen dat wil snap ik, maar ook niet iedereen wil trio's en toch wordt het door sommigen gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan zijn er opeens ontzettend veel dingen bizar. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
BIZAR 1) Apart 2) Afwijkend van de norm 3) Absurd 4) Bijzonder 5) Buitenissig 6) Barok 7) Curieus 8) Eigenaardig 9) Excentriek 10) Grillig 11) Grillig van stijl 12) Grotesk 13) Merkwaardig 14) Ongewoon 15) Onwerkelijk 16) Raar 17) Typisch 18) Vreemd 19) Vreemdsoortig 20) Wonderbaarlijk 21) Wonderlijk 22) Zonderling 23) Zeer ongewoon Synoniemen van ongewoon ongewoon (bn): abnormaal, afwijkend, bijzonder, bizar, buitengemeen, buitengewoon, buitenissig, buitensporig, excentriek, extraordinair, merkwaardig, nieuw, onalledaags, ongebruikelijk, ongekend, opmerkelijk, origineel, raar, singulier, verrassend, vreemd, vreemdsoortig, zeldzaam, zonderling :herp: |
Regen is water, maar niet al het water is regen.
Edit: Verder is "normaal" compleet afhankelijk van wat de meerderheid van de groep als norm acht. Zo is buiten spelen voor een groep kleuters compleet normaal, maar zou je het wellicht apart vinden als volwassenen het doen. In Nederland is drop vrij normaal om te eten, in andere landen vinden ze dat maar gek. En een stelletje mee laten kijken is voor veel mensen wellicht niet wat ze graag willen, maar toch zijn er vast zat mensen die niks liever zouden willen. Dus ja, je mag je eigen mening hebben en je mag het bizar vinden. Neemt niet weg dat genoeg mensen het leuk vinden en je mening stom is. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast kan ik ongebruikelijk echt wel aan ongewoon stellen, dus kan je ongebruikelijk aan bizar stellen. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |