![]() |
Erectieprobleem!
Hi,
İk heb sinds kort een vriendin en we knuffelen, geven kusjes aan elkaar. Maar mij probleem is dat ik door dit een stijve krijg en zelfs nat word. En dat wil ik eigenlijk niet eens, wat kan ik hieraan doen? Mvg, Jan |
Volgens mij is er niets aan te doen. Hoe oud ben je? 46?
|
Dat is normaal, daar hoef je niets aan te doen. Druk 'm niet al te hard tegen haar aan als jullie nog geen plannen hebben om verder te gaan, neem eventueel een schone onderbroek mee als je te nat wordt.
|
Citaat:
|
Toen ik dit topic zag:
Erectieprobleem! Jantje67 dacht ik eerder aan een tegenovergesteld probleem :D |
Lijkt me heel normaal. En ik denk niet dat ze het erg vindt dat je haar sexy genoeg vindt om opgewonden van haar te raken. ;)
|
Ze zou het vast niet erg vinden, tis juist een compliment
|
ik kan me nog een discussie hier herinneren of een stijve krijgen een compliment is of niet...
|
Het is toch niet echt een "compliment" als je vriend niet impotent is.
|
Het is echt wel gewoon bij jongens, en niet alleen bij kussen en zoenen. Bij mij gebeurt het soms dat ik een stijve heb als ik hand in hand met iemand loop.
En dat natworden, dat is gewoon productie van voorvocht. Bij de enen is er meer dan bij de anderen, en soms bijna geen. Ik krijg het alleen maar als de erectie lang durrt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53. |