![]() |
vriendin
hoi ik heb een probleem een goede vriendin van mij heeft net een vriendje gekregen en ze waren hele goede vrienden maar ze zouden bij elkaar gaan slapen maar nu zijn het vriendje en vriendinnetje en nu maak ik mij niet echt zorgen maar meer benieuwd of die jongen wel goed met haar om gaat want dat meisje is net als een zus voor mij ik zit nu een beetje in de knoei
ps. ze zijn 13 m.v.g. ehab238 |
Hallo Ehab238,
Tja je kunt er eigenlijk niet veel aan controleren natuurlijk, maar als het een hele goede vriendin is zou je toch met haar kunnen praten erover? Je kunt uitleggen dat je je zorgen maakt en niet wilt dat ze pijn wordt gedaan. Ik denk dat je er zo wel over zou kunnen praten dan. Ik snap wel waarom je je druk maakt, ik heb ook zo'n situatie gehad, dat ik bang was voor mijn beste vriendin dat haar vriendje haar niet goed zou behandelen.... Mja 13 is wel een jonge leeftijd natuurlijk, misschien ben je bang dat die jongen verkeerde dingen probeert te doen? Ik heb echter geen idee maar ik weet wel dat op zo'n jonge leeftijd meisjes ook gemakkelijk te intimideren zijn (zijn over te halen) op bepaalde dingen. Dus als die jongen echt niet deugt dan kan het een probleem worden als hij het heel ver laat komen. Maar ik neem aan dat de ouders toch ook rekening daarmee houden en ze niet bij elkaar in 1 kamer mogen slapen? Nogmaals, ik zou het gewoon met haar bespreken, want ik zou niet weten hoe je zoiets zou kunnen controleren, en misschien is dat beter ook anders zou ze denken dat je haar stalkt. Succes! |
Met je eigen zaken bemoeien.
|
Citaat:
|
Als hij 14 was geweest was het een ander verhaal?
|
Citaat:
|
Hoezo zit daar een verschil tussen dan?
|
Citaat:
Wederom: Bemoei je met je eigen zaken. Er is helemaal geen reden om ervanuit te gaan dat hij kwaad in de zin heeft. En als dat wel het geval zou zijn zijn het de ouders die er een stokje voor moeten steken, niet het jaloerse half-vriendje. |
Je vriendin weet vast wel, dat als ze iets niet wil, ze 'nee' moet zeggen (y) als je er aan twijfelt of ze dat wel weet, dan kan het geen kwaad om haar daar aan te herinneren.
|
TS is duidelijk jaloers.
|
Ze zijn 13 maar daarna is hij 15? Bemoei je er niet mee. Als zij iets te bespreken heeft en jij bent een goede vriend, dan komt ze automatisch naar jou. Of er is niks, of ze benadert iemand anders op dit moment.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |