![]() |
BETER voelen na bloedprikken
Ik heb vanmorgen bloed laten prikken, maar ik voel me juist beter daardoor?! Is dit raar? Ik vind eigenlijk van wel want meestal voel je je er toch niet beter door?
Iemand die me antwoord kan geven? |
Meestal zijn de negatieve effecten minimaal, en als de kleine negatieve gevolgen worden gecompenseerd en meer door iets positiefs, dan trek je de verkeerde conclusie. Misschien voel je je beter omdat er een last van je schouders valt. Misschien omdat je na het prikken wat lekkers hebt gedronken of gegeten. Misschien dat het nu minder benauwd dan vanochtend is.
|
Er valt niks van me schouders (Maandag pas uitslag) En had niks gegeten of gedronken daarna dus daarom snapte ik het ook niet....
|
Ik bedoel dat er duizend andere redenen kunnen zijn dat je je wat beter voelt, en dat het niet aan het bloed prikken ligt. Wat ik als voorbeelden noemde klopt dus niet, maar er is vast iets anders. Al is het dat je net goed gepoept hebt. Last van schouders ging trouwens over bang zijn voor het prikken.
|
Van bloed prikken zelf zal je je niet beter gaan voelen. Ik denkt dat Lusi gelijk heeft en het toch tussen je oren zit.
|
Illusie.
|
Misschien was je onbewust nerveus voor 't afnemen van bloed, en ben je nu dus (onbewust) opgelucht dat het achter de rug is. Dat heb ik iig altijd met de tandarts; nooit bewust nerveus, maar als het bezoekje er dan weer op zit, ben ik de hele dag opgelucht :D
|
Ik heb al een stuk of 10 keer verdoving in me teen gehad dus ik was maar een klein beetje zenuwachtig, maar ik voel me er echt beter door (Raar,raar raar)
|
Citaat:
|
Je voelt je er beter ná, dat betekent niet per se dat je je er beter dóór voelt.
Er worden ook meer kinderen geboren per gezin in streken waar meer ooievaars voorkomen, dat betekent niet dat de kindertjes door de ooievaar gebracht worden. |
Citaat:
|
|
Oh dankje, ik was naar dat stripje op zoek (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29. |