![]() |
Ongeremde saaildeling #1854
Ik zei ook gewoon als een mongool: "Ja, die dag kan ik wel, hoorrrr. 's Ochtends is prima."
Ugh. Ik ben zo'n debiel als ik niet voorbereid ben op dat soort gesprekken. Ik moet voortaan altijd zeggen dat ik ze zo terug zal bellen omdat ik ergens middeninzit. Ik ben ook zo iemand die zegt: "Ja, geef het nummer maar," en dan pas wanhopig op zoek gaat naar pen en papier. |
Citaat:
|
ik vind het leuk om zo tegen mijn zoon te praten. 'pak je tasje maar in mama's grote boef, dan gaan we met de tjoek-tjoek naar opa en oma'. Hij vindt dat minder grappig.
D;d;D;:D;d:D |
Mijn moeder noemt mij weleens 'brave borst.'
|
Citaat:
|
Maar goed, ik ga ze dus maar niet bellen. Of is er iemand die me kan vertellen dat dat nooit een probleem is?
|
Citaat:
|
Ik vind het vooral heel pauper als blanke achterbuurters hun kind Jaylano noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar ik weet ook niet hoe de persoon heet die ik sprak. Hmmm.
|
Citaat:
|
Waarom ga je gewoon niet de avond van tevoren terug? Is het een kutbaantje? Hoe graag wil je het?
|
Citaat:
Het is wel leuk werk. |
Citaat:
Dat zijn natuurlijk wel kankerstreken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het Parool meldt vandaag:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een beetje op het meisje van het klokhuis. :bloos:
|
Ik stel me voor dat Pip ook wel eens in het openbaar met spuug het gezicht van haar zoon poetst.
|
Citaat:
|
En dan doe jij de 'IK BEN JE MOEDER HOOR' kreet, of dat nog net niet? :P
|
Jongens, ik weet niet goed waarom, maar ik heb ineens ontzettend veel zin om mijn rijbewijs te gaan halen. Dus ga ik nu maar eens even kijken wat dat grapje gaat kosten enzo.
|
Oh, godverdomme best een duur grapje. Nou ja, dat ligt er natuurlijk aan hoeveel lessen ik nodig heb, maar dat kan ik natuurlijk niet ruiken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nu allemaal dodelijke ongelukken door mij veroorzaakt beelden in mijn hoofd en nu durf ik niet meer zo goed :D:o
Maar ja, duur grapje, veel (meer) werken dus :D heb ik iets om voor te sparen. |
Oh, de nare beelden hebben zich laten vervangen door goeie beelden. Ik ben keihard aan het cruisen op de snelweg, met de muziek hard, zonnebril op en mijn raampje open.
Good times. |
je kan beter eerst op jezelf gaan wonen ;)
|
Ik heb wel eens gedroomd dat ik een verwassen rode VW Golf had, dus ik vind eigenlijk wel dat ik moet streven naar zo'n auto. Toen reed ik ook achterlijk goed, maar dat lag vast niet aan de auto, maar aan mijn mad driving skills :D:herp:
Oke, nu stop ik met spammen en ga ik even eten maken, want ik sterf verdorie van de honger! |
Citaat:
|
Of je gaat in een camper/busje wonen! Two flies in one clap!
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja echt, duur hè. Mijn vrienden en klasgenoten hebben bijna allemaal rijlessen, alleen ik heb geen geld. (zij ook niet, trouwens, maar hun ouders wel)
|
Ik kreeg ooit de keus van mijn ouders tussen 5 rijlessen of een mp3-speler. Nou, die keus was makkelijk gemaakt. De Mp3-speler heb ik zo'n 7 jaar later nog steeds. Het geld voor de overige 100 rijlessen heb ik nog steeds niet.
|
Mijn ouders zeiden dat ik op mijn 18e mijn rijbewijs zou krijgen als ze het konden betalen. Helaas konden ze dat toen niet meer en heb ik hem daarom nog steeds niet.
|
Mijn klasgenoten hebben bijna ook allemaal hun rijbewijs of zijn eraan bezig. Ik snap niet waar ze het geld vandaan halen. Al zou ik nu elk weekend gaan werken, zou ik het nog niet kunnen betalen.
|
Life hack: zoek vrienden die allemaal een auto hebben. :yeah:
|
Ja, dat is het probleem dus :P maar ik kijk nu al uit naar het punt dat ik met Pip naast me kan rijden :D:D
|
gelukkig heb ik een privéchauffeur ;)
ik ben op werk en ik heb weer eens een internetje gehackt jeej *O* |
Een internetje gehackt?
|
Onbeveiligde WiFi.
|
Denk ik.
|
nee, het moet een thomson/speedtouch router zijn waarvan de routernaam + wachtwoord niet zijn veranderd. Ik heb van Q een programmaatje gekregen waarmee ik die wachtwoorden kan opvragen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |