![]() |
vraagje over Hygiene
Hoi allemaal,
Ik heb sinds een paar maanden een vriendje. Overlaatst hadden we een gesprek en hadden we het over "het proper " zijn. Mijn vriend kloeg dat zijn onderbroeken snel vuil worden. Hij heeft nogal last van wat voorvocht. Ik vroeg of ik even mocht kijken in zijn onderbroek. En inderdaad, er zijn veel witte/doorschijnende plekken aanwezig. Hij is dus verplicht om elke dag een ander onderbroek gaan uittrekken. Hebben nog mensen dit? Hij zegt dat hij zeker niet klaarkomt , dus ik denk eerder dat het voorvocht zal zijn |
Iedere dag schoon ondergoed is toch heel normaal?
|
Citaat:
Meisjes hebben urineverlies(beetje) , vaginaal vocht, maandstonden, enz.. |
Ik denk toch echt dat mannen veel meer urineverlies hebben dan vrouwen :D
|
Je bent sowieso 'verplicht' om elke dag schoon ondergoed aan te trekken, ongeacht je geslacht.
|
Het lijkt me niets vreemds dat hij elke dat een schone onderbroek aan doet/moet doen.
|
Citaat:
Ik heb de indruk dat hij snel voorvocht verliest. Toen wij bijvoorbeeld aan het zoenen waren en daardoor natuurlijk een stijve penis kreeg dan zag ik toevallig een natte plek op zijn onderbroek. |
Dat is een logisch gevolg.
|
Sommige jongens hebben tamelijk snel voorvocht, en de ene al wat meer dan de andere. Het is niet uitzonderlijk dat hij het heeft als jullie aan het zoenen zijn.
|
Citaat:
|
ranzig om je onderbroek 2 dagen te dragen....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31. |