![]() |
TheQuxxn
Ik kwam er vandaag achter dat TheQuxxn overleden is :(.
Ze werdt geopereerd aan haar buik of iets in die richting en is toen een infectie opgelopen, en uiteindelijk dood gegaan :(. Ze was ook nog maar 25. Best raar eigenlijk, dat je nu gewoon beseft dat er nooit meer uploads op youtube van haar komen, was zowat sinds het begin geabboneerd op haar. :confused: |
Ze is een youtuber?
|
Ja, Sims 3, Walking Dead en SimCity comentaries.
|
Misschien dat dit beter naar het LJH-topic kan, het is niet echt een discussieonderwerp (hoewel het heel naar is natuurlijk, ik ben door iets soortgelijks gegaan, maar ik heb het wel overleefd, obviously).
|
Jammer voor d'r maar dit is geen nieuws.
|
Ik denk dat dit beter naar Games kan gezien haar core business. Al vraag ik me af of het überhaupt ergens een succestopic gaat worden.
|
Wou t alleen ff kwijt, t is enigzins toch wel weer nieuws.....
|
Hoax.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind niet dat deze topic gesloten moet worden. Ik was ook een volger van haar, nu gaat haar zus verder. En je hoorde haar pijn in haar stem. Overgens is Quxxn overleden aan een longinfectie. R.I.P Quxxn :,(
|
Oh nee iemand die je niet eens kent dood.
|
Heel triest maar elke dag sterven best veel mensen en sommigen daarvan zijn bekender dan anderen. Als we voor elke overledene een topic zouden maken zijn we wel even bezig.
|
Stel je niet zo aan joh boeler.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |