![]() |
Ronja de saaie dochter #1855
*o*
Want ze verdiende nog een saaitopic. |
Oh te laat -o-
|
Awww :D Van mij mag je hem hebben hoor, dan verwijder ik de mijne, als het niet tegen de ongeschreven regels van DK is dat het eerste topic verwijderd mag worden ;)
|
Zo.
|
Dat weet ik niet :O Jij mag kiezen wat mij betreft :P
|
Oh! Jeuj *o* Astrid Lindgren fantopic *o*
|
Citaat:
|
Leuke titel <3
|
Ik probeer te bedenken waar ik audiokabel per meter kan vinden (voor tussen de stereo en de box) en dan kom ik dingen tegen met websites als dit: http://www.electroshophoeselt.be/
Het geeft me niet het bepaald het gevoel dat ik bij professionals terecht kom dan :D |
Mijn vader doet heel mysterieus over waar hij heen gaat. Hij heeft zich helemaal opgetut (scheren, nagels knippen, blabla), dus mijn moeder en ik denken een date.
Zal wel niet, maar goed :p |
Het heeft hier net even goed hard geregend! En een mevrouw met kort grijs haar en zo'n boodschappenroltas liep door de regen met opgeheven hoofd en rustige stappen en ze keek er heel tevreden bij :D
|
het is hier nog altijd droog, maar ik heb net de was buiten gehangen. dat heeft meestal wel het effekt van een geslaagde regendans.
|
TELL ME WHYYYYY
|
Lekker dan, kom ik met m'n gare harses aan op werk, fucking moe, klaar om te beginnen...hoef ik vandaag helemaal niet te werken! Blijkbaar morgen pas. :herp:
Grrrmbl, ik ben ook helemaal niet gewend om doordeweeks te werken! Op het rooster lijken woensdag en donderdag zoveel op elkaar! :'( |
Citaat:
|
Citaat:
En begrijp me niet verkeerd, ik ben vaker in Hasselt geweest en Hasselt is een leuke stad (y) maar Maastricht heeft sowieso nogal een aanzuigende werking in de regio en mja, 't is Maastricht. Wat meer te doen dan in Hasselt, meer afwisseling vooral. Voor mijn gevoel dan. :o |
Het is hier nu toch wel aan het doorzeiken... Geen blauwe lucht te bekennen in de buurt :(
|
Serieus, whatsup met al die stomme Facebookers die een plaatje doen met "Ik ben hier en hier en het is hier zo warm" I DON'T CARE :MAD:
|
|
Citaat:
|
Joris *O*
|
Tranen in mijn ogen :O |
Oh, de vrijdagmarkt van Hasselt gaat ook te klagen krijgen :D
|
Citaat:
https://i.chzbgr.com/maxW500/7668257280/h9C7AAD59/ |
Hah, creepy :d
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed *O*
|
Ik heb alleen geen yoghurt meer :bob:
|
Oh jeetje. En nu?
|
Nu ben ik aan het bedenken of ik genoeg zin heb in yoghurt om naar de supermarkt te gaan!
Zo'n spannend leven heb ik :D |
Ik ga vanmiddag PINTJES DRINKEN!
|
Verschil moet er zijn :'(
|
Citaat:
en ik moest lachen op zijn whatsapp foto. Ik hoor het hem zeggen :D Citaat:
|
ik krijg zo een verjaardagslunch van anne d'r zus :lief: we zouden eigenlijk naar 't strand gaan maar het is niet echt stralend strandweer.
|
|
http://images2.wikia.nocookie.net/__...n_Cranston.JPG
Bryan Kranston is best doable, zolang hij geen rare dingen met zijn snorbaardhaar doet. |
|
ik luister al de hele ohtend instant 90's. nu sir mixalot <3
|
Cranston* :o
Wel leuk om die makingofs van Breaking Bad te kijken, Cranston is van nature een behoorlijk komisch (Y) |
ja weet ik maar die letter doet het niet
|
dan kon je het best even googlen en copy-pasten :mad: :mad:
|
|
Spelling is een serieuze zaak en als je daar geen aandacht aan of wil besteden ben je niet intelligent :mad: :mad: /littlephoebe
|
Klopt (y)
|
|
Cranston is voor mij nog steeds Hal van Malcolm in the Middle. Raar dat hij nu zo'n bamf is. :D
|
Citaat:
|
:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |