![]() |
Van school wisselen in 5 vwo
Om een lang verhaal kort te houden, ik moet komend jaar naar 5 vwo, maar we gaan voor het begin van het nieuwe schooljaar verhuizen. Is het nu nog mogelijk om van school te wisselen aangezien de school waar ik straks naar toe wil onbereikbaar is vanwege vakantie? Zou de school directie een reden kunnen hebben om mij niet toe te laten, of vragen om zich na de kerstvakantie in te schrijven?
|
Kun je op hun site niks vinden over aanmelden? Wat gek dat ze niet bereikbaar zijn. Ik zou hoe dan ook proberen te voorkomen dat je nóg later moet wisselen, ivm SE's en ongelijk-lopend programma.
|
Een verhuizing weet je meestal toch wat eerder ?
Verder ( als het echt zeker is dat je de school niet kan bereiken en de mail adressen ook op niks uitkomen ) Maar na de vakantie ofzo |
Wij kregen, toen we een paar weken in 5 vwo zaten, ook ineens nog een extra jongen in de klas die op het laatste moment van school gewisseld was. Het lijkt me dat het wel zou moeten kunnen, maar hoe precies (en hoe happig die school erop is) weet ik niet. Als je verder gewoon goede resultaten hebt, lijkt het me niet zo'n probleem.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |