![]() |
Standjes voor anale seks
Wat zijn de makkelijkste standjes om sex te hebben (anaal), ik ben welleens bij een persoon er bovenop gaan zitten en dat hij op z'n rug lag zeg maar maar dat vond hij dan minder prettig...
|
Waarom zou je gay moeten zijn om standjes voor anaal te kunnen weten?
|
Citaat:
Waarom denk je dat hij gays vraagt voor suggesties? |
Citaat:
|
|
Ja heel leuk, een domme wedervraag stellen en een afgezaagd gifje plaatsen. Maar hij vraagt om makkelijke standjes voor anaal. Daar hoef je niet gay voor te zijn, zo verschillend is de anatomie van man en vrouw echt niet. Toch staat in zijn topictitel expliciet gay genoemd. Ik vraag me af waarom dat is. Kun je dat misschien met een nog dommere wedervraag of een nog afgezaagder plaatje beantwoorden?
|
Omdat je wilt miereneuken dan maar.
Citaat:
Beetje jammer dat je je zo aangevallen voelt aangezien je gewoon een debiel antwoord gaf op mijn vraag. Eerst begin je over dat anaal voor homo's niet zo verschillend is dan anaal voor hetero's en dan doorgaan over hoe de topictitel een vraag voor gays only is. OT: http://www.mantotman.nl/standjes_79.html Google doet wonderen. |
Google. Fucking google.
|
Citaat:
|
Ik ben gay en me vraag is wat zijn dan de meest idealen standjes,
En ook hetero's kunnen reageren hoor ;) |
ikzelf (meisje dan) vind doggystyle voor anaal lekker en dat is natuurlijk gewoon kont omhoog :P
Op mijn rug met benen in mijn nek en rug beetje bol zodat kont omhoog komt vind ik ook lekker |
Dankje Kimberley
Maar hoe bedoel je de rug een beetje bol ?? |
Ik denk dat ze bedoelt dat ze haar rug kromt (dus als een soort c, waarvan de buik aan de binnenkant zit), dat lijkt me het meest logisch gezien de rest van haar beschrijving.
|
Oke thanx :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga er op letten, dankjewel |
Je date is goed gegaan zo te horen ;)?
|
Ja de date gisteren was idd wel lekker maar kon beter, de persoon in kwestie was nogal zenuwachtig maarja hij zei al dat dat loop van de tijd wel minder zou worden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen uit '94 zijn alweer 19, straks zijn mensen uit 2000 al legaal, waar gaat t toch heen met de wereld
|
Citaat:
Maar hoezo zeg je: waar gaat dat heen met de wereld ?? |
Citaat:
Ik was zelf ook 14 toen ik "het" voor het eerst deed. |
Met mn knieen opt randje van een bed of staand voorovergebukt steunend tegen een muur of hangend op een aanrecht tafel trap kast oid
|
ik mag geen seksoproepjes plaatsen.
|
Ik doe het meestal terwijl zij op handen en voeten (doggy) lager dan ik zit...bijvoorbeeld op de grond of op een kussentje. Dan ga ik staand door mijn knieën zodat ik er van bovenaf in kan glijden.
Voordeel is dat ik er dan superdiep in kan, echt helemaal tot aan de ballen. |
Citaat:
Het standje dat jij beschrijft is inderdaad wel makkelijk. |
Ja ik heb eigenlijk altijd ervaren dat meiden dat t lekkerste vinden.
Als we erover spraken dan bleek dat op die manier de gevoelens het meest intens waren, waarschijnlijk omdat je dan ook door het dikste deel van de pik gevuld wordt. Sommigen meiden komen dan superheftig klaar als ze t combineren met zelf de clit vingeren :-) Ik doe t wel bijna altijd met n goed glijmiddel trouwens... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |