![]() |
Lemon Saai #1857
*O*
|
Ik leef al dagen op water met citroensap. En vruchtensapjes, omnomnom.
Qua drank dan. |
met cayennepeper en ahornsiroop?
|
grapje dus he.
dat was toch WT's dieet? :o |
Citaat:
Citaat:
|
dat nieuwe drankje van de AH? water met citroen?
die is lekker :o wel met veel suiker erin.. :o |
Citaat:
|
Oh wacht, die ken ik wel. Staat bij de verse sappen toch? En heb je ook in mango en bosvruchten oid.
|
Wat doen die moeders altijd dramatisch als hun kinderen een vlek op hun kleding hebben. Het zijn kinderen, hoeist, maak er niet zo'n probleem van joh, kut :herp:
|
In de reclames hè, irl heb ik nog nooit iemand zo panisch zien doen.
|
Bedoel je die ene met dat balletkind? Die moeder vind ik echt zo belachelijk :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh jongens, ik heb net in het park een kraaienpoot gevonden, met bot en al :lief: Hij ligt nu buiten onder een bloempot, zodat de katten er niet bij kunnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Tijdje terug gingen we ook ergens heen de hele dag, laat ie onderweg een half pak chocomel over zijn beige broek flikkeren. Van wie zou 'ie die elegantie toch hebben he ;) |
Citaat:
|
Ik doe er ook vaak verse munt of gember in <3
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar het ging er vooral om dat die wijven allemaal denken dat het NOOIT MEER SCHOON wordt enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik drink ook nog regelmatig limoenranja van Teisseire. Die ken ik dankzij jou :d(y) |
|
Ik had laatst water met munt en limoen op tafel gezet en toen zaten mensen zo van: er zit een plant in de waterkan, is het een vaas?
|
Citaat:
|
Ze waren niet zo serieus :p
|
De eerste keer dat ik verse muntthee zag moest ik ook heel hard lachen. /plebejer
|
Ik had het wel met zoethoutthee, ik bestelde 'gewoon' zoethoutthee, krijg ik een vaas met stokken erin... Eh :herp:
|
Een vriend van me is nog altijd beledigd over de keer dat hij cappuchino bestelde en de schuimlaag eraf at en eronder "zat maar heel weinig koffie en die was veel te sterk" :lisa: en dat is dan wel serieus :lisa:
|
Hij is kennelijk te gewend aan automaat-cappuccino
|
Ik kom er gewoon eerlijk voor uit dat ik alleen wijvenkoffie met veel opgeschuimde melk en een siroopje drink :O
|
Ik drink ook alleen wijvenkoffie en heb niets tegen automaat-cappuccino, maar ik zou niet teleurgesteld zijn als ik een echte kreeg!
|
Nee, ik drink zelfs eigenlijk nooit automaatkoffie, en zelfs gewone filterkoffie heb ik liever niet ;) Liefde voor de percolator *o*
|
In café's hebben ze vaak van die automaatcappuchino, die wel een soort visuele schuimlaag heeft maar niet een echte
|
In die cafe's hebben ze ook van die dunne chocolademelk waar geen echte melk in zit.
|
Citaat:
|
Nu ik er over nadenk, als je in diezelfde cafe's vraagt om melk in je thee, krijg je een cupje koffieroom. Ze hebben er dus gewoon geen melk.
|
Ja, en ik drink ook nooit melk in mijn thee. Maar ik kom sowieso duidelijk in andere cafés :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar het zijn geen feestcafe's ofzo, gewoon dingen met terrasje en alles.
|
Och, misschien houden daar gewoon niet van een ingewikkelde kaart. Verse melk in huis halen is natuurlijk ook een heel gedoe.
|
Coooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaa.
|
Het grappige is dat alleen niet-twentenaren die twents nadoen het zo uitspreken. een echte Twentenaar zou nooit letters toevoegen aan een woord.
|
Gelukkig maar. Mijn familie uit de Achterhoek doet dat wel een beetje.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |