![]() |
HEELPP !
Er is een jongen en we hebben bijna wat.:lief:
Maar hij zei dus; vind je me leuk ? hoe leuk ? En toen ik heel overtuigend jaa zei, zei hij; jaa moet je het maar morgen vragen eh. Maar hoe vraag je een jongen ? Want om nou te zeggen wil je met me ? dat klinkt zo kinderlijk.. Maar wat willen jongens het liefst horen ?:confused: Hebben ze het liefst; Wil je iets beginnen? Mag ik je meisje zijn ? Wil je me boy zijn? please help me zo'n dilemma |
Als hij van je houdt/je leuk vindt, vindt hij vast alles goed. "Wil je met me" is wel prima, denk ik.
|
Citaat:
Dus vraag het gewoon, zal hem vrij weinig boeien. |
Citaat:
moet JIJ het morgen maar vragen. Waarom hij niet als hij je leuk vind? Verder gewoon: Wil je verkering? |
Haha, wat een verhaal. Serieus, als hij verliefd op je was had hij het wel z. S. M. Gevraagd.
|
Overduidelijk "wil je me boy zijn?"
|
wil je met me lijkt mij toch gewoon het beste
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet me denken aan mijn eerste vriendinnetje :o
We hadden net een hele tedere, liefdevolle zoen beëindigd en ik vroeg "Wil je meer?", als in "Wil je meer dan vriendschap?" Alleen zij dacht dat ik het in een andere context bedoelde, en we zaten openbaar in een parkje, dus zij kijkt me met grote ogen aan: "Uhm kunnen we dan niet beter ergens anders heengaan?" :D(n) Het duurde even voordat we elkaar doorhadden, die zou ik maar skippen (y) Maar het maakt niet zoveel uit hoe je het vraagt, als ie echt verliefd op je is zegt ie toch wel ja. Maar ik denk wel dat je pluspunten scoort met "Wil je me boy zijn?" ja. |
Als je dan voor die Boy-optie kiest (kennelijk is dat wat de jeugd tegenwoordig zegt :herp: ) zeg dan alsjeblieft wel: "wil je MIJN boy zijn?"
|
Qimm 4 president... Wahahahaha OMG :D
|
en, hoe is het afgelopen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |