Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Stretchers (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1881524)

Katelyn199 30-07-2013 19:26

Stretchers

Stel je hebt een oorbel ( dus een gaatje laten schieten) en je wilt hem na 2 jaar opstretchen. Maar na ee paar maanden haal je de stretchers eruit. Dan groeien de gaten dicht.

Nou is mijn vraag of ook je oorbel gaatje,dat je hebt laten schieten ook dichtgroeit?

Patataap 30-07-2013 19:41

Ja

Katelyn199 30-07-2013 19:49

Oh fijn :| had ik beter overna moeten denken. Dan moet ik er maar een oorbel inhouden als ik ze eruit haal. Alsof het een nieuw gaatje is -,-

Sarah 31-07-2013 06:14

Het groeit natuurlijk niet van de ene op de andere dag dicht, je kunt wachten met de oorbel indoen tot het gaatje een wat normalere grootte heeft gekregen.

Ertur 31-07-2013 12:55

Huh, dacht je nou echt dat je oor/lichaam "onthoudt" dat er een oorbelgaatje in je oor over moet blijven? :D

Katelyn199 31-07-2013 19:43

Jajaj ikweet het... mijn hersens werken niet in vakanties oke x3 maar bedankt allemaal!

Prospect 01-08-2013 00:53

Ik snap je vraag niet precies na het lezen van de tekst, maar:
Ik heb stretchers en die heb ik eens een paar maanden uit gehad, ook niks anders erin (gewone oorbellen bijvoorbeeld) maar het groeide gewoon weer dicht tot 0,8mm (normaal oorbelgaatje).

Katelyn199 01-08-2013 07:58

Ja mijn vraag was of heel je oor dan dichtgroeid incl je oorbelgaatjr 0.8.

Vowel 01-08-2013 10:49

Ik heb nog nooit gehad dat er een gaatje is dichtgegroeid. Kan me voorstellen dat het uiteindelijk minder uitgerekt is als je lange tijd niets draagt, maar helemaal dicht? Nooit problemen mee gehad.

En mijn moeder trouwens ook niet. Zij draagt al ruim 10 jaar geen oorbellen meer, maar haar gaatjes zijn nog steeds niet dichtgegroeid.

tuttebel 01-08-2013 11:31

mijn oorbelgaatjes groeien 'dichter' na een paar maanden, maar dan kun je ze altijd nog doorprikken. in 1 oor heb ik een stretch van 8mm gehad en dat gaatje is kleiner gegroeid maar groeit niet meer zo dicht als het andere gaatje en hoef ik nooit door te prikken.

Oezem 02-08-2013 10:17

Er zit gewoon vel in het gat, dus ik denk dat het in ieder geval veel langer duurt om echt dicht te groeien dan dat het duurt om in grootte te veranderen.
Bij mij groeien de gaatjes ook niet dicht, maar ik prik er wel af en toe een oorbel door omdat er viezigheid in gaat zitten, terwijl ze bij mijn zusje na een paar maanden oid al dicht gegroeid zijn (als in gaatje weg). Ik weet niet of dat met verschillen in onze huid oid te maken heeft of met het feit dat zij eigenlijk nauwelijks oorlellen heeft en ze door kraakbeen geschoten zijn. :o

Katelyn199 02-08-2013 15:37

Citaat:

Oezem schreef: (Bericht 33232411)
Er zit gewoon vel in het gat, dus ik denk dat het in ieder geval veel langer duurt om echt dicht te groeien dan dat het duurt om in grootte te veranderen.
Bij mij groeien de gaatjes ook niet dicht, maar ik prik er wel af en toe een oorbel door omdat er viezigheid in gaat zitten, terwijl ze bij mijn zusje na een paar maanden oid al dicht gegroeid zijn (als in gaatje weg). Ik weet niet of dat met verschillen in onze huid oid te maken heeft of met het feit dat zij eigenlijk nauwelijks oorlellen heeft en ze door kraakbeen geschoten zijn. :o

Dat heeft met het kraakbeen temaken. Dan groeid het snel dicht

*oma* 03-08-2013 21:51

Ik heb twee gaatjes in mijn oren die dichtgegroeid zijn. Die zou ik echt moeten doorprikken.

Sadye_verwijderd 04-08-2013 10:59

Ik heb oorbellen en na een paar maanden zijn ze dichtgegroeid. Ik prik ze dan zelf weer door.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28.