![]() |
Jongen met te dikke kont
1 Bijlage(n)
Hallo,
Ik ben een 16-jarige jongen uit Limburg, en ik vind zelf dat ik een nogal dikke kont heb. Ik heb het probleem dat mijn vet alleen maar op mijn billen en heupen gaan zitten. Vorig jaar rond deze tijd was mijn kont echt heel dik, ik kon niet meer in gewone jongensbroeken lopen. Daarom ben ik op dieet gegaan. Maar ik ben nu helemaal niet dik meer, en mijn kont is zo, en zal waarschijnlijk ook zo blijven. Ik vroeg mij af, of meiden dit aantrekkelijk vinden, ik vind het namelijk heel erg raar staan, en zandloperfiguur bij een jongen. Bedankt voor de reacties! |
Ertur naamzoek.
|
Ik kom niet uit limburg.
|
Nou, wat vinden jullie ervan ? :bloos::bloos::bloos:
|
Citaat:
|
Ik heb liever niet dat jij mij aanspreekt.
|
Je kunt wel zo veel willen.
|
Die billen zijn prima. zolang je geen bierbuik hebt zou ik me er niet druk om proberen te maken.
|
dat ass
|
Citaat:
|
Vrouwen vinden mannen met smalle heupen mooier. Maar als de dame in kwestie niet in de hoogste divisie speelt lijkt het me geen breekpunt.
Oh foto. Niks bijzonders, geen zorgen maken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Was het niet bredere schouders als heupen of iets in die richting? Puur sex appeal dan.... Zoals het hele brede heupen op een vrouw gedoe |
Citaat:
Wat vind jij mooier? :) |
Een man met een dikke kont is beter dan een man zonder kont. Zo een waarbij de spijkerbroek als het ware onder zijn rug naar binnen valt.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar eigenlijk zijn we afgedwaald, want het ging eigenlijk niet over brede heupen maar over dikke konten. :) |
Citaat:
|
Foto
|
Iets minder strakke broek aantrekken (Y)
|
dude xd
|
Ik denk niet dat je kont te dik is, wel dat je deze broek moet lozen en betere broeken moet kopen.
|
Wat voor een dan? Beetje constructieve feedback a.u.b.
|
Citaat:
In sommige winkels (o.a. H&M) werken stylisten aan wie je gratis advies kunt vragen. Misschien zou je dat kunnen overwegen. Ga anders eens met zussen/vriendinnen/nichtjes/whatever winkelen, misschien hebben zij adviezen. Constructief genoeg? |
Prima kont!
|
omg je had het ook al op girlscene gepost o,o
|
Staat zeker mooi!!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |