Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Te klef?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=188160)

KoEkWaUzZz 16-08-2002 22:49

Te klef??

Hee mensjes!!

Ik heb ff een question, mn beste vriend gaat als ie door de laatste testjes heen komt naar de marine, opzich vind ik dit voor hem egt GEWELDIG want hij wil ut heel graag, maar ik ga um natuurlijk egt wel misse!! Nouw wilde ik 2 dezelfde kettinkjes kope, 1 voor hem en 1 voor mij, maar zouwde jullie da leuk vinden als jullie sowiets kregen?! of souwden jullie da te klef vinde?! Nouw plz laat ff je mening hore!!

Tnq!!!

Dikke Smak KoEkWaUzZz

snoopy 16-08-2002 22:51

ik zou ut wel leuk vinden!

StefanLovertje 16-08-2002 22:51

is toch leuk :)

zolang het geen zilver is.. (kan ik niet tegen :() maar goed is toch nie voor mij... dus maak nie uit..

Tom 16-08-2002 22:56

Tja ligt aan je vriend.. iedereen is anders... jij kent em het beste. Maar lijkt me dat ie t hartstikke leuk vind!

maar 16-08-2002 23:14

Hm, ik zou het zelf niet heel geweldig vinden eerlijk gezegd. Niet zozeer te klef, maar een beetje te cliche en te gewild.

edit: als je het doet, beloof me dat je er geen hangertje in de vorm van een hartje met jullie namen erin gegraveerd aanhangt.

KoEkWaUzZz 17-08-2002 11:21

Citaat:

maar schreef:
Hm, ik zou het zelf niet heel geweldig vinden eerlijk gezegd. Niet zozeer te klef, maar een beetje te cliche en te gewild.

edit: als je het doet, beloof me dat je er geen hangertje in de vorm van een hartje met jullie namen erin gegraveerd aanhangt.

Promise!! :)

pooh_beertje 17-08-2002 11:48

Is toch harstikke leuk!
teminste dat zou ik vinden :)

KontraDix 17-08-2002 11:57

Eventueel kun je het origineel maken door een rozenkwarts-steen in tweeën te slaan...of een knuffelschaap doormidden zagen en er ketchup op smeren. Ieder krijgt de helft.

*black rose* 17-08-2002 18:04

heb ik ook gedaan:D alleen dan voor zen verjaardag...

Yolcu 17-08-2002 18:13

Ik vind het wel een beetje klef eerlijk gezegd, en een beetje afgezaagd. Zoek dan in ieder geval een kettinkje uit waar ie ook mee durft te lopen bij de marine, geen meisjesachtig hartje ofzo... ik heb van m'n vriend een kettinkje gekregen met het chinese teken voor liefde, dat vond ik veel specialer dan een kettinkje met zijn naam erop...

Anal Avenger 17-08-2002 18:50

ik denk niet dat ik veel waarde zou hechten aan zoiets, het is zo verdomd cliche, maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Ik vind de meest simpele dingen meestal het leukst om te krijgen mits er een beetje over nagedacht is natuurlijk

Bor 17-08-2002 19:01

ik zou het verschrikkelijk vinden, een ketting..

en je naam; koekwauz.. je had wel wat subtielers kunnen kiezen dan "knetter strak staan" als naam

(n)

Loesje 17-08-2002 21:31

ik zelf vind het behoorlijk klef. Ik zou meer gaan voor gewoon een ander soort kettinkje of armbandje. Gewoon wel een teken voor jullie vriendschap.....maar niet te overdreven!

Chloe Siere 17-08-2002 22:01

tja, ligt eraan wat voorn kettinkje. zo'n eentje met je naam erin vind k niks. zeker als t een hartje is. tenminste, bij een meisje gaat dat nog, maar bij een jongen zou k dat zeker niet doen.
k zou een armband leuker vinden denk k. dat is wat neutraler.

Anal Avenger 18-08-2002 02:22

brei een trui voor hem (y)

KoEkWaUzZz 18-08-2002 10:58

Ik wil ook niet sown kettinkje kope met de name erin, daar dacht ik eerst wel aan maar da is idd wel TE...meer gewoon een ketting en dan 2 dezelfde, of een armband, das ook een slim id!!

Dikke Smak

Loesje 18-08-2002 14:11

Citaat:

KoEkWaUzZz schreef:
Ik wil ook niet sown kettinkje kope met de name erin, daar dacht ik eerst wel aan maar da is idd wel TE...meer gewoon een ketting en dan 2 dezelfde, of een armband, das ook een slim id!!

Dikke Smak

ligt erook beetje aan wat voor type het is. En ik weet dta ze bij de marine vrij streng zijn op sieraden enz. Dus geef hem ook iets wat hij af kan doen. Ik vind bijvoorbeeld een kralenketting wel mooi, of een sportieve armband.....maar moet wel bij die jognen passen. Succes ermee!

PardonMe 18-08-2002 15:12

een gewoon simpele ketting zou ik wel leuk vinden ja..
maar niet met allemaal hartjes of namen erin hoor..

een gewone ketting vind ik niet echt klef over komen, maar het is wel een beetje cliché

miss_sunshinegirl 19-08-2002 10:27

Ik vind het zelf helemaal niets! Ik zou zelf ook niet met zo'n ketting willen lopen en dat wil ik m'n vriend ook niet aandoen.
Met m'n ex had ik vriendschapsringen met onze naam erin.

Misschien kun je vragen aan je vriend wat hij ervan vindt. (zonder dat je iets laat doorschemeren, natuurlijk!)

vrijgezel16d 19-08-2002 10:31

ja dat is leuk.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.