![]() |
Rustige muziek
Wie weet er rustige/mooie nummers die ik kan luisteren voor t slapen?
Alvast bedankt |
Ook kan je een kijkje nemen op de YT channels van Mr. Suicidesheep en Majestic |
Wat ik zelf wel waardeer:
|
Als je nou even een genre erbij geeft dan gaat het een stuk makkelijker.
|
Citaat:
|
Kijk, dat verandert de game.
|
Citaat:
|
Upp, wil kunnen slapen.. Niet elke nacht 04:00
|
RIP van 2chainz
|
Citaat:
|
En al geluisterd?
Lekker rustig he |
Citaat:
|
Het is dan wel niet precies waar je naar op zoek bent (het is geen muziek), maar sommige mensen worden ook heel rustig/ slaperig van ASMR video's. (ASMR wordt veroorzaakt door bepaalde geluiden zoals bijvoorbeeld fluisteren, het is een soort tintelig gevoel waar je heel relaxed van wordt. Niet iedereen ervaart zo'n tintelig gevoel, maar vaak wordt je er wel rustig of slaperig van.)
Op Youtube kan je veel ASMR of whisper-video's vinden, gewoon even op die termen zoeken! |
Citaat:
Net geprobeerd |
Oh, haha, dat is niet de bedoeling. Sommige mensen kunnen juist helemaal weer niet tegen dat soort geluiden. Het was het proberen waard, nu maar weer terug naar de muziek dan ;)
|
Citaat:
|
Ik luister naar instrumentals, voornamelijk, als ik probeer te slapen. Verlengde, rustige nummers van LoZ soundtrack werken erg goed. Verder ook soundtrack van TES. De instrumentele band 'Explosions in the sky' kan goed slaap verwekken. Engineers is een band die ook aan zang doet, maar mij desondanks goed kan laten slapen. Ik geef later wel wat links, ik heb geen pc binnen handbereik.
|
Valt buiten je genre, maar zet eens een ambient mix op. Ik slaap altijd binnen een kwartier met een ambient mix op de achtergrond.
|
Bob Dylan of Leonard Cohen mischien?
|
|
|
Niet precies jouw genre, maar heel erg relaxing: de albums tri state (above&beyond) en sirens of the sea (oceanlab)
|
|
Citaat:
|
Катюша!
|
waar ik vaak naar luister: Scorpions - wind of change
|
bijvoorbeeld een nummertje als dit, ik heb ook muziek nodig om te gaan slapen, ff gedachten op een rijtje, anders zo'n warboel in mijn hoofd, echt, als er geen muziek was... <3 ik maak zelf ook muziek. drum, beetje gitaar, beetje piano....
|
Citaat:
|
Mischien is Celtische muziek wel iets voor jou. De youtubert: AdrianVonZiegler maakt erg mooie! :)
|
Citaat:
Mijn suggesties, sommigen bieden meer nummers in deze sfeer, anderen hebben ook totaal andere dingen, altijd de moeite waard om een beetje rond te luisteren: Al kan de oorspronkelijke NIN-versie ook prima, maar die blijft iets minder rustig. En tot slot: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |