![]() |
Ik ben verliefd op dit meisje
Hi iedereen,
Over een maand gaat een meisje mij drumles geven. Ze is 17 jaar en ik ben 15. Ik heb wel een volwassener gedrag dan dat mijn leeftijd zegt. Ze heeft nog nooit een vriendje gehad of een jongen gezoend. Ze is verlegen, maar heel slim! Iemand tips om te flirten? ( als de tijd er is heb ik wel de ballen om te vertellen dat ik verliefd ben tegen haar ) :) , ik blijf er ook s' avonds eten. Alvast bedankt iedereen! Mvg Dave |
Veelal gaan 17 jarige meisjes niet voor 15 jarige jongens maar je weet maar nooit. Tips? Gewoon samen gezellig en leuk maken. Laat haar merken dat je haar 'aardig' vindt.
|
Niet opdringerig en haastig gaan doen. Als ze je leuk vind gaat t vanzelf
|
Fappen voor je gaat, maakt je relaxter.
|
Niet zeggen:
Citaat:
|
nummer vragen en gezellig met die stoere chick gaan drummen xd. Zo kommie dr wel
|
Eerst gezellig samen drummen enzo en als je denkt dat ze jou ook wel leuk vind een keer mee uitvragen. Maar wees niet te overhaast. Ik denk dat het dan wel goed komt
|
Bedankt iedereen voor deze tips! Als mensen er nog meer handige tips zijn, zijn ze welkom!
Groetjes D. |
Blijf jezelf, gedraag jezelf hoe je ook bij je andere vrienden gedraagd, natuurlijk moet je je negatieve gedrag erbuiten houden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |